Morgan GS Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Syns de ligna veldig på M3 jeg da men.. De er ikke orginale , men her en M3 på jobben nå jeg skal ta et bilde av de på samme måte , så kan vi se litt nærmere på de . har sånne halvdeksler i carbon til å legge på speila å det står det E-46 M3 style på , passer rett på mine så jeg kan legge de på de orginale å sammen ligne . Syntes de ser bra ut på bilen jeg .
Oddey Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Fy for et tempo du holder på med, skjønner nesten ikke at det er mulig . Ser ihvertfall sinnsykt rått ut .
Morgan GS Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Takk det gjelder å stå på de kveldene som jeg kan holde på, men nå gikk "arbeidsbilen" min i stykker så da må jeg nok snart få denne på veien .
Sjøbuse Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Syns de ligna veldig på M3 jeg da men.. De er ikke orginale , men her en M3 på jobben nå jeg skal ta et bilde av de på samme måte , så kan vi se litt nærmere på de . har sånne halvdeksler i carbon til å legge på speila å det står det E-46 M3 style på , passer rett på mine så jeg kan legge de på de orginale å sammen ligne . Syntes de ser bra ut på bilen jeg . mine M5 speil til E38 kjøpt hos gs heter også M3 style men det er kunn på kviteringen jeg fikk i posten. på nettbutikken heter de M5. det gjelder også alle andre nettbutikker jeg har sett. alle speilene heter M style og alle er M5 speilene selv om de er til e46. M3 speilene er mye spissere i tuppen. M5 er mye større speil og er ikke så spiss i tuppen. beste bildet jeg fant i farten for å sammenligne. ser også at M5 speilene står opp og ut fra speil festet. og M3 står mer rett ut.
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 For lage E92 nå da. Får litt lyst på sånne digre motorer når man hører dette. Han har kjørt mye vankel og motor uten bunndrag hører mann. Han clutcher flere ganger, behøver ikke det på en sånn motor.
Morgan GS Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 skal ikke se bort ifra det grom lyd ... ja
Morgan GS Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 fått montert litt til , mangler en del justeringer enda. fått første bilde av felgene også Må nok justere litt åpninger her gitt... Fikk lånt noen 20" som vi har brukt inne på lager. Men må nok få på Bilstein understellet snart .
Morgan GS Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 måtte bare rygge bilen ut en tur i kveld får å få se litt , ... sikkert 500 småting som står igjen men det blir nok til slutt.
Morgan GS Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 20" felgene er tilsalgs Får senka bilen så da.....
HagenJR Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Gleder meg noe sykt til å se bilen LIVE, håper denne blir å se 29 mai Sinnsykt råå bil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå