Jomso Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Skal du bytte ut motor og? isåfall, selge 2.8'n? om du skal så vurderer jeg:p
Morgan GS Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 takk takk folkens men blir ikke ut med motor med det første ,Jomso skal gjøre litt mere i kveld så det kommer mere bilder senere .
Morgan GS Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 da er sideruter på plass pluss div lys er koblet .
Morgan GS Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 dette blir helt rått!blir den å se i molde 1. mai? Må prøve på det
Jan Tore Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 [quote="Morgan GS" Se det smilet Det er jo til å spise opp.
Saltkjelen Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Disse angeleyes ettermarkedslyktene ser jo helt originalt ut. Griselekkert. Er dette lykter dere fører? En obligatorisk mod på alle E46 facelift coupe/cab...
jela Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 det her ble syyyyyykt lekkert morgan! enig med saltkjelen disse AE ser jo orginale ut, fikk sykt lyst til og kjøpe noen nye front lykter til X5 en nå, men alle har så dårlige AE! men stå på for denne ble sykt fin
Morgan GS Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Disse angeleyes ettermarkedslyktene ser jo helt originalt ut. Griselekkert. Er dette lykter dere fører? En obligatorisk mod på alle E46 facelift coupe/cab... det er lykter vi fører ja ,er jo ikke ccfl finger i de men de lyser fint , om de er litt gule gjør ikke noe på en hvit bil ,kunne også ha tenkt meg gul film over alle lyktene i fronten . men vi får se. Må vel snart hente ut skilta mine )
code13 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Knall bra! alt er så nydelig. Hadde jeg gjort 1 ting annerledes så hadde det vært å la være å motivlakkere panseret og latt den være hel hvit og muligens sort tak. Men det er min smak. Godt jobba! Stå på, og flere bilder please.
Kristov Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Skal denne godkjennes? ja skal få skrevet inn senkesett og felger ihvertfall , ang bredde så er ikke det noe problem , det er jo lov å sette på hjulbue breddere på en bil 0sv . Tenkte mer på kompressoren og slikt.
Morgan GS Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Knall bra! alt er så nydelig. Hadde jeg gjort 1 ting annerledes så hadde det vært å la være å motivlakkere panseret og latt den være hel hvit og muligens sort tak. Men det er min smak. Godt jobba! Stå på, og flere bilder please. har tenkt litt frem og tilbake på dette selv ,men kommer nok til åproøve men es spes overgang først , rillene i panseret blir jo hvite så og jeg vil ha frem litt carbon på det også ... time vil show
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå