Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så forbanna kjipt!!! Føler med deg.

( Akkurat det samme skjedde forøvrig med min mazda rx7 i fjord høst, da jeg glemte å ha igjen panserlåsen. Hærpa taket pluss knekk i glassfiberpanseret.)

Har du bilder av skadene? Og overlevde frontruta?

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

må prøve å få lakkert i nærmeste tid , men blir ikke motiv nå pga av tid,kjøre halve Norge for å få det gjort ++.

Vill ikke sende et motivlakert panser heller kan jo være sikker på at det blir skadet .

Blir hvit med carbon rundt hullene , og markerings stripe . blir nok hvite rilller også , da vil det få som en carbon ramme kan man si ..

time vil show ,,,må bare samle motivasjon igjen ...hehe.

men om noen vil kjøpe bilen nå så er det mulig ja slik den er ....bedre pris da ... 8)

Skrevet

Hva selger du bilen for slik den fremstår just nu? Har en bekjent som er interessert og som har nevnt bilen din ørten ganger.. :)

Skrevet

Tror bilen er relativt ferdig igjen, ser iallefall slik ut på bildet ifra GS-treffet 29.Mai :)

6m572vw0mfo9wyg7zbxh.jpg

Skrevet
Tror bilen er relativt ferdig igjen, ser iallefall slik ut på bildet ifra GS-treffet 29.Mai :)

6m572vw0mfo9wyg7zbxh.jpg

Likte denne looken mye bedre enn før ulykken! Men det er min mening :?

Skrevet
Hva selger du bilen for slik den fremstår just nu? Har en bekjent som er interessert og som har nevnt bilen din ørten ganger.. :)

260000.- da setter jeg inn ny clutch og noen GSP foringer i forstilling som ikke er mont enda .

men ikke nøl lenge da hvis han er int, kommer til å få på lakk snarest og da blir det mere for den .

Selger den såpass rimelig pga av tidsmangel akkurat nå .

Psst ligger en annen på nett til 344 000 .- samme årsmodell motor , men ikke facelift.

Skrevet

6m572vw0mfo9wyg7zbxh.jpg

har kun montert på nytt panser etter skaden , så det er ikke værre en det som var å se på den på treffet .

men om nye eier vil ha carbon panser så må det legges klarlakk på det .

Skrevet

Selges de carbon "lippene" som du har på frontfangeren din løst?

Og passer de på en original CSL fanger?

Skrevet

har løse ja , men om de passer O.E ??? hmm er ikke sikker .

Skrevet

har løse ja , men om de passer O.E ??? hmm er ikke sikker .

Har du link til bilde av de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...