JoeNasty Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Jeg ser for meg denne med custom Lummafront og justerbar vinge bak. Det hadde pyntet litt opp på en ellers sjabby bil... Haha, ikke glem catkillere under fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Prisen begynner vel å nærme seg veteran Ferrari da Men for en nydelig bil... Hadde heller kjøpt denne enn ferrari visst jeg først skulle ha en bil i denne sjangeren uansett, men hadde vel aldri turt å kjøre den ut av garasjen Enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 fy steike for et smykke! <3 Enig med han som nevnte å heller kjøpe denne fremfor ferrari.. Eneste gangen man tar bilen ut av garasjen er når man skal vaske den, eller kanskje man gjør det i garasjen også? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Jeg ser for meg denne med custom Lummafront og justerbar vinge bak. Det hadde pyntet litt opp på en ellers sjabby bil... Haha, ikke glem catkillere under fronten samt dieselkonvertering... neida. strøken og nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Kan jo nesten konkurrere med denne: (forøvrig en 1961 Ferrari 250 GT California Spyder til $10.8 mill) Gleder meg til z4'en blir såpass verdt. Det bør helst være innen 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg ser for meg denne med custom Lummafront og justerbar vinge bak. Det hadde pyntet litt opp på en ellers sjabby bil... Haha, ikke glem catkillere under fronten samt dieselkonvertering... neida. strøken og nydelig bil! eventuelt lexus baklykter - den ser jo så gammal ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 FY FAEN! Hvordan motor er det i denne? http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå