Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg kjører nye V70 stadig vekk, og siste gangen var jeg helt skrekkslagen over lydnivået i kupeèn! Da jeg kom meg tilbake i min 12 år eldre E39 og konkluderte med at den var bedre lyddempet og hadde bedre sittekomfort, syntes jeg en ny V70 til en halv mill var en gedigen skuffelse!

da må det vel være noe feil tenker jeg, har kjørt mye Volvo og støvnivået er på et veldig lavt nivå på de jeg har prøvd. Seff 5er dieselmotoren er nok litt mer grov i målet en en bensin e39, men det er diesel motorene til BMW også.

@Fredrik det er ikke restriksjoner på kjøp av bensin ennå, så det er bare å fylle :lol:

Skrevet
Jeg kjører nye V70 stadig vekk, og siste gangen var jeg helt skrekkslagen over lydnivået i kupeèn! Da jeg kom meg tilbake i min 12 år eldre E39 og konkluderte med at den var bedre lyddempet og hadde bedre sittekomfort, syntes jeg en ny V70 til en halv mill var en gedigen skuffelse!

da må det vel være noe feil tenker jeg, har kjørt mye Volvo og støvnivået er på et veldig lavt nivå på de jeg har prøvd. Seff 5er dieselmotoren er nok litt mer grov i målet en en bensin e39, men det er diesel motorene til BMW også.

@Fredrik det er ikke restriksjoner på kjøp av bensin ennå, så det er bare å fylle :lol:

enig med wackman her ass. jeg hadde en e39 diesel, og den var imponerende støydempet inni. har kjørt 5 andre og e39, like god alle!

merca til pappa (w210) er helt GRUSOM i forholdt!!! den er det skikkelig bråk inni.

faren til en kompis har en ny xc70 med diesel. syns den støyer endel altså. ikke noe fin lyd på motoren heller. finere lyd av 6-ern syns jeg

Skrevet
Det er Tupperware som står bak designet til Volvo :D

Tidligere var Volvodesignet resultatet av et samarbeid mellom Lego og Frans Jæger i Berlin :)

var det ikke sønnen(5-6år) til en i volvo som designet 240 med blyant og linjal? :)

Skrevet

da er det bare å gratulere med det dummeste svaret på bimmers i 2010 hittil, Volvo utkonkurrerte både Mercedes og BMW på bemerkelsesverdig lavt støynivå i testen som ble utført hvor blant annet Mercedes, BMW og Ford Mondeo, Passat med flere tok del i, ganske godt gjort å si at den støyer mer når det er dem mest stillegående bilen i sin bilgruppe :lol: gratulerer, enten må man være overvektig eller så er det tullprat fra ende til annen, ja jeg har sittet i begge bilene om du lurte, forøvrig låter d5-motoren meget bra i forhold til andre diesler på mellomregisteret, men BMW-fanatikere påstår vel også at det er bedre komfort i en banerigga e30 enn en komfortbil som volvo v70, siden volvo er firkanta som er det beste argumentet som hittil har kommet frem fra deres side :lol:

Skrevet

Tidligere var Volvodesignet resultatet av et samarbeid mellom Lego og Frans Jæger i Berlin :)

var det ikke sønnen(5-6år) til en i volvo som designet 240 med blyant og linjal? :)

Det har jeg og hørt. Og den sønnen gikk ikke på Steinerbarnehage :)

Skrevet

Det har jeg og hørt. Og den sønnen gikk ikke på Steinerbarnehage :)

jeg trur ikke han gjikk i noe barnehage jeg :wink:

Skrevet

dere er SERIØST et spesielt miljø ass, ,men jeg ler godt, artig å se argumentasjonene dere kommer med, dere beskytter bilmerket deres med nebb og klør, er det fordi dere innser at BMW også har laget mye dritt? hehe, forøvrig skjønner jeg godt hvorfor alle kompisa mine selger BMWene sine nå, når jeg ser hva dere skriver :lol:

Skrevet

Syns Volvoer har helt akseptabelt støynivå jeg. Ingenting å klage på. Men vår V70 har hatt vanvittig med elektronikkproblemer, så jeg skal aldri ha nyere Volvo hvertfall (også er de forhjulstrekk da, liker det ikke).

Edit: En D5 fra Volvo låter ikke bra i det hele tatt... Har lagt ca. 5000 km. i en 2005 modell... Nope...

Skrevet

da er det bare å gratulere med det dummeste svaret på bimmers i 2010 hittil, Volvo utkonkurrerte både Mercedes og BMW på bemerkelsesverdig lavt støynivå i testen som ble utført hvor blant annet Mercedes, BMW og Ford Mondeo, Passat med flere tok del i, ganske godt gjort å si at den støyer mer når det er dem mest stillegående bilen i sin bilgruppe :lol: gratulerer, enten må man være overvektig eller så er det tullprat fra ende til annen, ja jeg har sittet i begge bilene om du lurte, forøvrig låter d5-motoren meget bra i forhold til andre diesler på mellomregisteret, men BMW-fanatikere påstår vel også at det er bedre komfort i en banerigga e30 enn en komfortbil som volvo v70, siden volvo er firkanta som er det beste argumentet som hittil har kommet frem fra deres side :lol:

var det han som hadde avgjort det dummeste svaret i 2010 til nå??

det tror jeg du har gjort for leeenge sia 8)

Skrevet
Hva faen gjør du på forumet her egentlig? Hvis Volvo er så grooomt så hold deg på et Volvo forum da...
hvorfor det? jeg liker bmw også jeg og har et par av dem selv, liker det meste jeg, bortsett fra biler som åpenbart er mislykka på alle måter, men det gjelder slettes ikke alle BMWr, men enkelte modeller som e30, z3,z4 cab er eksempler på mislykka biler som overhode ikke skulle blitt produsert, z3 coupe er forsåvidt grei og litt artig, men z3 cab og z4 cab tar bare kaka :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...