Tiller Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Etter en kald vinter har jeg innsett at det kunne vert greit å ha varmeseter i bilen. Men det har altså ikke min bil. Er det noen her som har byttet ut front setene med varmeseter før og kan fortelle meg litt om hvordan de gjorde det og hva mann trenger. Selfølgelig må jeg få tak i noen andre seter med varmeelemeter, men hvordan går jeg fram ellers?
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Jeg bygger om fra manuelle stoffseter til elektriske komfortseter med blandt annet varme. Den største utfordringen for min del var at jeg måtte lage el nett til ledningene som skal passe til ett bryterpanel av nyere årgang, diverse kontakter som tilhører ett originalt ledningsnett var derfor vanskelig å få tak i, men ikke umulig. Så fremt man har litt teknisk instinkt når det gjelder strøm/elektrisitet så er det ikke vanskelig. Det beste er å få kontakt fra en kondemnert bil (fra setet og til bryterpanelet) slik at ledningene er lagt opp riktig.. Du kan gjerne titte i tråden "Bytte av seter i E39" under teknisk, søk f-eks på "seter" og brukernavn "saltkjelen" så kommer den opp med en gang.
Tiller Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 SKal se litt på det. Noen som vet om baksetene og dørtrekkene fra en sedan passer til touring?
Robin L Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 her er jo en metode. på en e38 dog.. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå