Gå til innhold

Xenon H7 Fjernlys på E39 Facelift. Må ledninger modifiseres?

Hpi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har bestilt 1 sett med Xenon H7 55W til fjernlysa på min E39 med facelift lykter. Vil pluggen som går til det originale fjernlyset passe rett i ballasten til Xenon kittet eller kreves det noe form for klipp og lim av ledninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er pnp med ledninger, men visst du vil feste boksene litt lengre i fra lykta så må du nok forlenge lednigane sjølv eller kjøpe forlenger kabel.

du må og sikkert ha ein ombyggings sokkel til lykta visst du går i fra halogen til xenon.

dybdvik-trading, vvme og xenon kungen meiner eg selger desse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, har kjøpt de soklene som du nevner ja så satser på at det går bra.

Er det en naturlig plass å henge ballasten i nærheten av lykta eller bør jeg bestille forlengerkabel med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går med dei kablene som følger med, men da må du lodde på noen andre tilkoblinger sånn at du kan stikke dei ned i org sokkel.

på dei forlengelses kabelen så er det sokkler i begge ender meiner eg og da er det berre å plugge i ledningene til lykta og bort til inverteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg bare legger de nedi der jeg også :)

Men hvis jeg skal ha ballastene en annet sted hvilken kabel må jeg da forlenge? Ser det selges forlengerkabel både for xenonpæra og for ballasten. Er det den som går fra bilen til ballasten som blir for kort eller er det den fra ballasten til pæra eller er det rett og slett begge 2?

Ble litt klønete skrevet dette her men....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...