mropsahl Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 ja er jo litt morsomt med en bil litt utenom det vanlige noen bilder av potta fatter'n satte på bilen siden han syns det så litt kjedelig ut med bare en potte bak. bestilt i england, 10 høvdinger men så er det i rustfritt alt sammen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 På torsdag ankom det en ny bil i familien lar bildene tale for seg. inntriør bilder kan tas hvis det ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Hvilket motor er det i den? Nydelig bil! Innteriør bilder ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 2,5 diesel motoren skal ta innteriør bilder da jeg kommer hjem i dag hvis jeg rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Noen som vet mer om disse bilene ? BMW Z1 altså. Litt interessant, er jo en bil det bare er laget 8000 av, den var også først ute med multilink bakstilling bl.a. Hvordan er kjøreegenskapene? Til å være en roadster? m20b25 finner man jo også i disse.. Noen som kan si litt om disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jeg har min z1 enda jeg ,med flekken i høyre sete etter en dame som satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå