Kennethe34 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Jeg har samme lyden, høres ut som en slags resonanslyd som kommer opp fra girkassetunnelen.. Men har hørt fra flere at dette er helt normalt med lettvekts svinghjul, og ved konvertering fra dobbelmasse til singelmasse svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Det var da godt å høre. Jeg begynte å bli litt skeptisk, Tenkte kanskje jeg hadde ødelagt for millioner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 hehe litt ulemper (lyder) må man vel tåle når det er såpass store fordeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 hadde ikke vært noe å sette inn en 2.5 med grenrør og letta svinghjul da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Hehe, joda hadde vært noe det Men er litt stilig å bygge på 2litern først da den er i kjempegod stand pluss at jeg har ikke sett på mange som har prøvd å friske de opp så er jo gøy å prøve Skal ikke se bort ifra at det dukker opp en 2,5 under panseret på den her etterhvert.. alle delene jeg har kjøpt til denne motoren passer jo over også.. (ihvertfall nesten alle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 jeg skjønner den;) Men med tanke på hvor dårlig flow det er i B20 toppen mot B25 toppen så begrenser det seg selv etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Da er girkassa på tur å ta kvelden (mye slark i inngående aksling) og diffen uler høyt som faen.. Senkesettet mitt er enda ikke kommet (bestilt fra GS for over en mnd siden! :@ ) Har 4 nye sommerdekk som skal på så fort som mulig, og blir snart å handle inn to nye vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Da håper jeg ikke at havariet ditt kom fra samme lyden som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Da håper jeg ikke at havariet ditt kom fra samme lyden som jeg har. Neida, oppdaget masse slark i inngående aksling da jeg monterte svinghjulet og har hatt ulyd før.. Trodde bare lyden kom fra dobbeltmasse svinghjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Nå ble endelig M stoler innkjøpt Kjøpte stoler foran og baksete i fullskinn for en liten stund siden BILLIG.. De var ganske slitte så sendte de inn til oppfarging, rens, og skinnconditioner. betalte 1500 for dette (kun forstoler) Har også lagt om til vinterdekk og stramma brekket.. Ny diff kjøpes inn når neste lønn kommer, for nå holder jeg på å tilte av den ulinga.. Legger ut noe før etter bilder av stolene, og ferdig montert i bil Før bilder av førerstol: Etter bilder av førerstol: Vaska sommerfelgene GRUNDIG har litt lyst på nye felger egentlig.. Sammenligningsbilde av nye/gamle stoler: Skal få en kompis med speilrefleks til å ta noe skikkelige bilder av interiøret, det ser veldig pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ekstrem forskjell! Det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Helt rå den skinnbehandlinga Hvor mye kostet det? Og hvem tar på seg slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Det var litt av en forskjell! Ble jo helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 kostet 1500kr for begge stolene, men da fikk jeg gopris via en kompis av en kompis Takker for kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Da var det investert i nye hjulkapsler til vinterhjula http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... lkapsler5/ Heavy heavy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå