ingard Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Da var det investert i nye hjulkapsler til vinterhjula http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... lkapsler5/ Heavy heavy!! Det er så trist! Hvorfor ikke skaffe deg originale 15" vinterhjuli alu? Koster jo ikke så mye mer, og ser bra ut. Likt design som style 5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Da var det investert i nye hjulkapsler til vinterhjula http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... lkapsler5/ Heavy heavy!! Det er så trist! Hvorfor ikke skaffe deg originale 15" vinterhjuli alu? Koster jo ikke så mye mer, og ser bra ut. Likt design som style 5.. Er ingen tilgjengelig i nærområdet, og orker ikke bruke så mye penger på vinterhjul + det er gode dekk på stålfelga Skal jeg ha alu på vinter, så blir det 16" tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Det er jo en som selger 15" originale bmw felger på kvaløysletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Det er jo en som selger 15" originale bmw felger på kvaløysletta Hvor finner du det? finn, autodb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Han hadde annonsen på autodb men han har fjernet det. Markus E30 på forumet har emailen og telefon nret hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Fikk ånden over meg på lørdag til å styre litt med bilen Fikk litt dårlig samvittighet siden all oppmerksomheten har gått til 535n i det siste Vaska først bilen grundig, og påførte så ett lag med meguiars ultimate quick detailer. Støvsugde, vaska og rydda inni bilen.. Så tilbydde en kompis seg å hjelpe til å montere nye fjærer og dempere (dette var kl1300, skulle på kristian valen show 1800) så vi heiv oss rundt! Demonteringa av alle 4 fjærbein tok under en time, men monterte ikke foran pga supersport ikke hadde sendt med ny mutter til innsatsen i fjærbeinet :@ Vurderer faktisk å selge denne bilen og heller beholde 535'en.. Legger ved noe bilder: Flott utsikt ut stuevinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Enn evnt. pris på 520'en da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Henger bremsen etter bremseslangen? Det er et feste hvor man kan henge caliperen fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Enn evnt. pris på 520'en da ? Hmm, vet ikke helt hva jeg skulle tatt egentlig Den er SINNSYKT påkosta da, har kvitteringer for 35k c.a på en periode over 1,5 år.. Vil helst ikke selge den under 35 ihvertfall hehe ____________________ Yepp den henger etter slangen på bildet, la den oppå bærearmen etterpå Vet at det ikke er bra at den henger slik, men slangen (som forøvrig er ny) og røret skal tåle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Har nå kjøpt nytt ratt fra E36 M3 Eneste sportsrattet med airbag som passer uten å bytte rattstamme Legger med noe bilder av bilen og det nye ENORME K&N filteret jeg kjøpte Bilder: Utrolig Pen E34 du har! Men du vurderer ikke sorte hella lykter til fordel for AE lyktene? Hvor kjøpte du rattet? kunne tenkt meg et slikt selv, veldig kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Har nå kjøpt nytt ratt fra E36 M3 Eneste sportsrattet med airbag som passer uten å bytte rattstamme Legger med noe bilder av bilen og det nye ENORME K&N filteret jeg kjøpte Bilder: Utrolig Pen E34 du har! Men du vurderer ikke sorte hella lykter til fordel for AE lyktene? Hvor kjøpte du rattet? kunne tenkt meg et slikt selv, veldig kult Takker Joda er under vurdering, men siden bilen kanskje skal selges er ting lagt litt på is Kjøpte rattet brukt her på forumet, men har sett endel av de på ebay også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Bilen vurderes nå solgt.. Frister for mye med 535n! Legger opp noe bilder jeg tror(?) ikke er lagt ut før: Bilder fra ett lite BMW treff vi hadde i tromsø her i sommer en gang Nyshina før bilsport treff i tromsø : På bilsport treff: Tror bilen tiltrekker seg litt feil folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvorfor fikk ikke jeg vite om det her? E30'n, specs på den? Må prøve å få til noe til vårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hadde vært arti å vært der flotte bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Dette "treffet" ble tatt veldig på impuls Så og si alle i kompisgjengen kjører bmw, så begynte med at vi var 4 stk som bare var å kjørte, så ett par telefoner så kom det flere! Men man skulle jo fått ordna ett skikkelig bmw treff for troms området! Har ikke noe mer specs på E30n enn det du ser på bildene, sorte DE, iS leppe osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå