matsrh Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Da er treffet over, selv om været var ganske skiftene så er jeg stor fornøyd med årets første treff Syns det var bra oppmøte og lite tull kjøring Bilder kommer så snart alle er godt gjennom og redigert
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Har hatt en kjempe dag med mange flotte biler å se, synd med været som var så skiftende, men slik er det å bo på Vestlandet:). Fekk tilogmed 1.premie for fineste originale bil så er veldig kry nå. Er kjempe klar til neste treff som jeg er hjemme på som blir 02/classic landstreff i Ålesund:).
Larsegutt Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Fikk du det!? Gratulere så mykje da! BILDER please!
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Meget bra treff! Har plenti med bilder, skal hive opp! Filmet også hele autoslalomen, så blir en liten snutt
matsrh Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Jeg har laget bildetråd for treffet i Bilder og showoff delen av formuet
Eksos Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Meget bra treff! Har plenti med bilder, skal hive opp!Filmet også hele autoslalomen, så blir en liten snutt Har du bilder av min siste runde kanskje ? E39 touring, siste den yngste av sjåførene Syns egentlig treffet var bra jeg! Været kunne helt klart vert mange hakk bedre, det hadde sikkert også hjulpet til både på autoslalom startende samt oppmøte generelt.. Men oppmøtet var heller ikke dårlig, over 100 biler var innom
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Meget bra treff! Har plenti med bilder, skal hive opp!Filmet også hele autoslalomen, så blir en liten snutt Har du bilder av min siste runde kanskje ? E39 touring, siste den yngste av sjåførene Syns egentlig treffet var bra jeg! Været kunne helt klart vert mange hakk bedre, det hadde sikkert også hjulpet til både på autoslalom startende samt oppmøte generelt.. Men oppmøtet var heller ikke dårlig, over 100 biler var innom Jess! Har av alle Filmet med ordentlig kamera i år! Får ikke lagt innpå før i morgen, fordi jeg har overføringskabel i Trondheim! Skal sette sammen alle klippene til en liten snutt, men sender selvfølgelig din del til deg om ønskelig!
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Marius2002: Du har ikke mulighet til å lage en utgave av denne som jeg kan benytte på BMWCCN sin stand neste helg?
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Marius2002:Du har ikke mulighet til å lage en utgave av denne som jeg kan benytte på BMWCCN sin stand neste helg? Jeg kan forsøke så godt jeg kan Problemet med copyright på musikk dukker vel da kanskje opp siden det skal vises offentlig? Ikke det at jeg tenkte noe blodharry techno, men ja du skjønner. Eller skal det være uten lyd på visningen ?
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Tror ikke det gjør noe iom at lyd sikkert vil være av ja. Men det hadde vært flott om ikke lyden bare var musikk... Var jo noen M motorer som ble pisket litt, hadde vært gromt å hørt de.
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Jajaja! Er bare vi pratet jo litt mellom oss som stod der, og er ikke såå moro å høre hva vi sier Men motorlyd er et must!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå