Ad|oS Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Så jo ut som om det var litt å kikke på der hvertfall! Synd jeg ikke fikk mulighet til å komme innom. Skulle vært der å promotert litt poleringsvirksomhet
Christer Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 fin begynnelse på treff sesongen, merklig at det ikke var noen som furta over riegeren på bilen min:P
Rabies Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Vi furter bare på nett. Kan jo ikke kritisere noen irl. Det er farlig
Danniboy Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 ja men den så ikke så galt ut... kanskje folk på bimmers er blitt mer tolerante da:P skulle hilse fra Gilda
Christer Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 hehe, kanskje det hjelper med litt herjing:) ja alle er mer skumle irl ja hils tilbake
Øyvind L. Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Var et hyggelig treff. Litt lite biler synes jeg. Ble jo kjent med et par nye ansikt så det er alltid morro. Jeg merker at jeg ikke har støv på hjernen. Fikk noen kommentarer for støvete motorrom..
Øyvind L. Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 fin begynnelse på treff sesongen, merklig at det ikke var noen som furta over riegeren på bilen min:P Har sett værre Rieger en det du har klasket på..
x25Touring Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 hehe, kanskje det hjelper med litt herjing:) ja alle er mer skumle irl ja hils tilbake Herjing blir alltid satt pris på.
Johnsen86 Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Synd det var så kald vind, ellers artig treff med diverse peeene biler! fin begynnelse på treff sesongen, merklig at det ikke var noen som furta over riegeren på bilen min:P Riegeren ble utligna av gummiforbruket Finnes dessuten værre rieger ja
Christer Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Synd det var så kald vind, ellers artig treff med diverse peeene biler!fin begynnelse på treff sesongen, merklig at det ikke var noen som furta over riegeren på bilen min:P Riegeren ble utligna av gummiforbruket Finnes dessuten værre rieger ja godt det:) noen som har noe bilder?
///Thomas Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Morro å treffe likesinnede BMW-entusiaster Mange flotte biler å sjå på....
Lars89 Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Må få til no meir treff ila sommeren. Mange som ikke kom i dag. Bilder
Dirty Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Bra noen tok bilder. mitt kamera var tomt for strøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå