Pelton Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Facelift kom vel sent 87. Så det kan nok stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ingen andre enn meg som synes denne var litt fet? hehe! Jaja jeg er en luring er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Facelift kom vel sent 87. Så det kan nok stemme. Cab fikk først facelift i 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Når skal folk skjønne at bmw ikke gjør seg med annet en orginal styling? aldrig. finnes pene ting på bmw som bmw ikke har laget. men denne bilen var ikke pen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20640045Er faktisk litt usikker selv. er faktisk litt usikker selv skjørtene og hekken kunne vært annerledes, fronten vakke så verst, men splitten kunne de droppa som en annen her sier, bra over listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Merkelig bil! Som det ble sagt tidligere her, så skulle ikke fronten vært splittet. Og skjørtene og hekken var uheldig, for å si det mildt. Men jeg ser for meg at stylingen kunne vært rettet på med "enkle" grep. Bort med alle hjørner som peker utover (avrundet dem litt) og fått på noen større felger med sikkelig kant, så hadde denne blitt til å leve med. Men den måtte ha fått en annen farge :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Jeg skall være helt ærlig og si at det der var en EPIC fail... Det ble jo egentlig bare rett og slett stygt. ser ut som han kræsja inn i en glass fiber fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 At det stylingen faktisk er ÉN del kan jo være noe upraktisk Har sett verre. Det verste her var egentlig felgene, som ikke fulgte opp resten i det hele tatt. (til nød vinterfelger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 epic fail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Problemet er bare at han har ikke fulgt med alle de riktige detaljene; lykter, blinklys, felger, senk, lister, farge etc. Kunne bli kul den her, med noen 9x17 og 12x17 gullfargede BBS RS bak og svart metallic farge Pluss sota lykter etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumsen Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20640045 Jeg må nok si det er totalt skivebom. Hekken på bilen er grusom. Slik plastic fantastic får være forbeholdt japsebiler uten sjel. En potensiell klassiker er stylet ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå