Gå til innhold

Aux / iPod inngang på E61

Anbefalte innlegg

Var hos BMW i Tromsø og spurte. De sa at ettersom jeg har "lane deviation warning" på min bil, så var den aktuelle inngangen i iDrive-systemet opptatt. Jeg måtte i såfall sette inn noen flere elektronikk-bokser for å få til Aux/USB i midtkonsollen. Det ville komme på ca 7000,- i deler... Så da får jeg leve med Aux-inngang bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har navi proff i min 2005 e-61, ingen aux eller usb, vil lage dette til så min ipod touch kan styres via idriven, har i dag dension ett eller annet, men kan ikke få opp spillelister, kun styre neste sang osv, har da koblet denne der som cdmagasinet var koblet...

Men nå vil jeg gjøre dette skikkeligt.

Hva trenger jeg av deler, ser på gs sin side så er det to delenumre, må jeg ha begge?

65412160344 iPod forbindelse

65410411033 Interface

noe mer deler jeg trenger?

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er det innstallert ipod forbindelse, må si jeg er skuffet!!!

Jeg hadde fra før Dension Gateway 500, med denne kunne jeg lade,skifte sang med idrive hjulet og knappene på rattet når jeg spillte med spotify. Hvorfor jeg byttet??? Jo jeg trodde jeg skulle få opp spilleliste og event bilder i ccc displayet, for det står bare track 1 osv med dension........

Men nå med den orginale bmw forbindelsen kan jeg kun skifte sang med i tunes biblioteket mitt, bruker jeg spotify så må jeg endre selv på ipoden min.... ipod touch dette gjelder, noen som vet om det går og få dette til eller er det bare og montere dension igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det lønne seg å sjekke litt opp i hva som et mulig med det man kjøper. :)

Så nei, det er nok ikke mulig. Må nok til med ettermontering 6FL/Combox e.l. da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det lønne seg å sjekke litt opp i hva som et mulig med det man kjøper. :)

Så nei, det er nok ikke mulig. Må nok til med ettermontering 6FL/Combox e.l. da.

Ja der fikk jeg den i flæisen!!!! LOL #-o

Jaja får selge den da og leve med dension, nekter å bruke mye peng på cic hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...