Håvard ///M3 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Etter det jeg har lest står COP control for "coil on plug" control. Men skjønner ikke sammenhengen siden dere har dieselbiler :S Jeg stusset også over dette når jeg fant COP control i min utstyrliste. coil pr plugg har da BMW hatt i årevis! Eller er det jeg som missforstår hva som menes?Her fra bimmerpost: COP stands for "Coil on Plug" Its the type of ignition system BMW uses where the coil actually sits ontop of each spark plug, instead of in a central firing box. so COP control is the control unit for COP
M3cabriolet Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 dette med cop control skjønte ikke jeg heller. så hvis noen kan svare helt konkret hva det er så blir jeg glad. sånn bortsett fra det, så kan jeg informere om at jeg og gliset har tilbrakt 35 mil sammen nå bare sånn kosekjøring rundt i området her. rett og slett en nydelig bil! og jeg angrer ikke på kjøpet, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller før den dagen den skal selges tenker jeg, da merker jeg at jeg har kjøpt NY bil. men, da sitter i det minste guttungen trygt og standsmessig! Nå gjenstår det bare at min samboer skal få lov til å prøve den da, hun har ikke fått slippe til helt enda.
dutten Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 må nesten få gratulere deg med ny bil da tror jeg så den nedi hamar i går? må nesten oppdatere kjøretøy lista di nå
M3cabriolet Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 må nesten få gratulere deg med ny bil da tror jeg så den nedi hamar i går?må nesten oppdatere kjøretøy lista di nå takk for det! kan nok stemme det ja, jeg var innom jobben til frøkna og henta hu på kvelden i går.
dutten Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 da var det nok deg ja utrolig pen bil som kommer til og kle m-optic utrolig bra
M3cabriolet Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 igår var det jaggu en som nesten ødela nybilen! ligger i 60 på en forkjørsvei, og ser at det kommer en bil fra høyre ut fra en sidegate. han stopper, og vi aner fred og ingen fare, men rett før vi kommer dit hvor han står så kjører han faen jeg ut i veien! takker for at Bimmern har gode bremser og styring etc, for det der kunne blitt stygt!
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 igår var det jaggu en som nesten ødela nybilen! ligger i 60 på en forkjørsvei, og ser at det kommer en bil fra høyre ut fra en sidegate. han stopper, og vi aner fred og ingen fare, men rett før vi kommer dit hvor han står så kjører han faen jeg ut i veien! takker for at Bimmern har gode bremser og styring etc, for det der kunne blitt stygt! Sånne folk skulle vært sperra inne og kasta nøkkelen. Det er så mange som er helt i koma når de er ute å kjører og tenker ikke over at biler bruker dobbelt så lang tid på å stoppe på vinterføre
Arotished Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 grattis, men hvis dette er en racer, hva kaller du E61 M5'n?
M3cabriolet Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 grattis, men hvis dette er en racer, hva kaller du E61 M5'n? superbil!
Wacman Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Flott bil! "Cop control" hørtes praktisk ut Betyr bare at bilen er blitt ekstra nøye sjekket fra fabrikk, da den mest sannsynlig har vært en demobil for presse ect. Nei, det er en regulering av co2 utslipp. (er jeg blitt fortalt) På de bilene som er for presse etc, står det faktisk også i spec'et at bilen blir sjekket ekstra pga dette. Alle de nyere bilene har den COP control linja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå