Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikkeno imot å prøve noe nytt, men hos meg så blir selve forumet forskjøvet langt til høyre pga hovedmenyen øverst/nederst til venstre.

Dette regner jeg med er en barnesykdom? :)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
var ikke slik før nei... savner gammle bimmers jeg!

jeg også, denne er liksom som alle andre fora, bimmers før var noe unikt og pent desig, dette er jo rett fra boka!

Skrevet

Eneste jeg kan utsette på det nye forumet er at hver gang jeg logger meg på internett og går inn på Bimmers.no så er ikke "nye innlegg" oppdatert...altså, jeg har slike gule merker i seks-sju sider bakover nå, enda jeg har skrudd av pc`en hver kveld. Før så var det kun nye innlegg etter jeg skrudde av pc`en som ble gule. Ser ut som jeg fysisk må logge meg ut av Bimmers for hver gang :?:

Skrevet

Det er meningen det skal være slik - det er slik softwaren er nå. Det er fordi man skal kunne gå inn, lese halvparten av de nye innleggene, og komme tilbake senere og fortsette. Er enig i at det er uvant, men tror ikke det er noen innstilling for det.

Skrevet

litt domt egentlig, for jeg går hvertfall ALDRI gjennom alle trådene.. og har ikke behov for å logge ut å logge inn å lese resten da :)

derfor lite vitsi for min (og tipper mange andre sin del også) at postene lyser som ulest helt til du åpner dem og går utav igjen.

burde hvertfall være en knapp "mærk som lest" eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...