Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja. Når jeg ser etter bil så vet jeg hva jeg ser etter. Det kan selvfølgelig hende jeg kan være interessert i både E92 og E61, men jeg er overhodet ikke interessert i masse annonser med E30 og E36, f.eks. Og er jeg ute etter en banebil, så er jeg ikke interessert i å se E46/E39/E38/E90/E60 osv.

En ytterligere oppdeling også på delesalg kan nok være nødvendig etterhvert, men jeg liker ikke så godt å dele opp i karosseri der av samme grunn som teknisk, at mye går om hverandre. Samme motorer, girkasser osv.

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jag har skickat ett PM men hur vet jag att mitt PM skickats iväg? I Brukerkontrollpanelen är det markerat att ett PM finns i Utboksen men det finns ingenting i Sendte meldningar. Borde inte ett skickat PM ligga i Sendte meldningar?

• 2 months later...
Skrevet
Skulle til å si det Performance27 sa, klokken bør stilles :D

Hei du Ken! Fant ut at man kunne stille klokken selv her på forumet, går på brukerkontrollpanel deretter instillinger. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har stilt klokken på innstillinger, men den går fremdeles feil..03:51 viser den her nå...min pc viser 03:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST

• 3 weeks later...
Skrevet
Hvordan har det seg at emner jeg abonnerer på så mottar jeg ikke mailer lenger ved nye innlegg? Noen emner funker fortsatt men ikke alle...

Jeg har irritert meg over akkuat det samme.. Noenganger får jeg mail, andre ganger ikke i det hele tatt..

• 1 month later...
Skrevet

Vet ikke om det her er feil sted å spørre, men er det flere som ikke får logget inn med Opera / Chrome nettleser ?

Har prøvd på to forskjellige pcer nå, og når jeg logger inn med Opera eller Chrome så står det at loggingen er vellykket bla bla..

Men når jeg prøver å navigere videre til en annen side, så er jeg logget ut igjen når den nye siden har lastet inn.

Noen som har vært borti det ? IE ser ut til å fungere som det skal.

Skrevet
Vet ikke om det her er feil sted å spørre, men er det flere som ikke får logget inn med Opera / Chrome nettleser ?

Har prøvd på to forskjellige pcer nå, og når jeg logger inn med Opera eller Chrome så står det at loggingen er vellykket bla bla..

Men når jeg prøver å navigere videre til en annen side, så er jeg logget ut igjen når den nye siden har lastet inn.

Hvis du sletter alle cookiene i nettleseren så skal det gå. Hadde samme problemet i min Opera for en tid tilbake. Slettet alle Cookiene også virket det igjen.

Skrevet

Hvis du sletter alle cookiene i nettleseren så skal det gå. Hadde samme problemet i min Opera for en tid tilbake. Slettet alle Cookiene også virket det igjen.

Dette innlegget skriver jeg i Opera, takk for hjelpen ! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

delete-cookies.jpg

Men ja, det hjelpet! Måtte dette på min og :)

Skrevet
Hvordan har det seg at emner jeg abonnerer på så mottar jeg ikke mailer lenger ved nye innlegg? Noen emner funker fortsatt men ikke alle...

Jeg har irritert meg over akkuat det samme.. Noenganger får jeg mail, andre ganger ikke i det hele tatt..

Samme her ;) Men Idag så merket jeg at de dukket opp i Søppelkassen min på Hotmail! Så sjekk der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...