wabby Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Ang. søkefunksjonen: er det en innlagt sperre i programvaren som forhindrer søkeord på mindre enn 3 bokstaver? Noe uptaktisk i et BMW-forum da det er mange ord på 2 bokstaver som begynner på M... Hehe, noe upraktisk ja Det burde vært gjort noe med i tilfelle. Google "m5 site:bimmers.no" søker på alt som inneholder ordet M5 på bimmers sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 oi! lenge siden jeg har vært her! og det var visst skjedd mye gitt! imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Jeg er blant de mindre skolerte innen data, men fikser enkle ting. Jeg har svart på personlige meldinger som jeg har gjort 100vis av ganger før, og de har alltid havnet hos rett person. Men nå lurer jeg på om svarene mine er kommet fram. Ser jeg har 2 meldinger i utboks som jeg trodde skulle ligge i sendte meldinger. Er meldingene i utboks blitt sendt, eller ligger de på vent? Den ene meldingen er et langt svar som jeg ikke har lyst til å skrive på ny. Ligger det en sperre inne som gjør at en må slette gamle sendte meldinger for å gjøre plass til nye? Fint om noen vet noe om dette. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 De ligger nok på vent ja. Meldigene ligger i utboksen din helt til motaker har åpnet meldingene. Når meldingene havner i "sendte meldinger" så betyr det at mottaker har fått de. Så enten har ikke mottaker logget på bimmers siden du sendte de, eller så er inboksen til mottaker full. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Takk for svar Arild. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Eirik, Og sånn har det også alltid vært. Alle meldinger har ligget i utboks til mottaker har åpnet de. Også på det gamle forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Hei igjen, Gunnar. Da har jeg bare ikke fått det med meg tidligere. Men jeg kunne lese om mine sendte meldinger var ulest eller ikke. Regner også med at bostedet til medlemmene også er tilbake igjen snart. Praktisk å vite ved kjøp og salg. Uansett gjør du en kjempejobb som holder dette gående. Du kunne jo vurdert en moderat årspremie for medlemmene, så hadde du hatt mer igjen for arbeidet. Og kunne ha satt bort mer arbeid slik at du selv får mer tid selv. Men det baller kanskje for mye på seg av andre oppgaver da? Forumet gjør det mye billigere for alle oss som er BMW eiere. Tror ikke at det er noen andre kvalitetsmerker som selger deler så billig som på forumet her. Og så er det mye god teknisk kompetanse som blir formidlet. For de som er ute etter litt ekstra ytelse er også dette et kjempebra forum. Skal bli spennende å se hvordan alt blir når oppgraderingene er ferdige. Takk for innsatsen Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Takk for det Eirik. Bosted ser du hvis du trykker inn på profilen til brukerne - sliter bare litt med å få det til i trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Jeg hadde hvertfall ikke hatt noe i mot å betalt årlig kontigent for å være medlem her. Dette tror jeg gjelder for de fleste, og da kunne man sikkert fått til litt mer også? Bare nevner dette, har sikkert vært diskutert før. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hvorfor kommer ikke bosted opp når det står i mine innstillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Bosted ser du hvis du trykker inn på profilen til brukerne - sliter bare litt med å få det til i trådene. Det kommer vel når han finner ut hvordan det gjøres. Sårt savnet her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Ang. søkefunksjonen: er det en innlagt sperre i programvaren som forhindrer søkeord på mindre enn 3 bokstaver? Noe uptaktisk i et BMW-forum da det er mange ord på 2 bokstaver som begynner på M... Hehe, noe upraktisk ja Det burde vært gjort noe med i tilfelle. Google "m5 site:bimmers.no" søker på alt som inneholder ordet M5 på bimmers sine sider. JEG vet om det, men mange her inne har tydeligvis ikke hørt om google virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Tilbake til bmwguiden.no ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Det meste ser bra ut, men forumet er fremdeles til tider sinnssykt treigt. Har det med maskinvare å gjøre, eller er det andre ting som påvirker farten? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Kan jeg komme med ett forslag Gunnar.. Har nevnt det tidligere, men synes du burde flytte selve forumdelen helt til venstre og sette menyen på høyre side. Dette ser mye bedre ut synes jeg iallefall.. I tillegg bokser du menyen, slik den blir stående selv om man scroller i forumet. Eks: Eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå