Tobbe Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 kjempebra jobbet Gunnar men, savner den lista med de siste innleggene på hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Kan jeg komme med ett forslag Gunnar.. Har nevnt det tidligere, men synes du burde flytte selve forumdelen helt til venstre og sette menyen på høyre side. Dette ser mye bedre ut synes jeg iallefall..I tillegg bokser du menyen, slik den blir stående selv om man scroller i forumet. Eks: Eks: Jeg har menyen i venstre hjørne...kjører nyeste Firefox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Kan jeg komme med ett forslag Gunnar.. Har nevnt det tidligere, men synes du burde flytte selve forumdelen helt til venstre og sette menyen på høyre side. Dette ser mye bedre ut synes jeg iallefall..I tillegg bokser du menyen, slik den blir stående selv om man scroller i forumet. Eks: skamme seg som bruker "The Pirate Bay"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 skamme seg som bruker "The Pirate Bay"! Hehehe.. Finner masse rare skatter og andre rariteter på Sjørøver Bukta vet du.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Er enig med Deep Dish med at menyen skulle ha vært på venstre side! Edit: høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Er enig med Deep Dish med at menyen skulle ha vært på venstre side! Menyen ER på venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Så pirkete da Mener selvagt flytte menyen til HØYRE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Har ingen problemer med meny'en på venstre side, var vel der den var før? Men den kunne vært litt smalere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 dere har bare for små skjermer hele gjengen. ser veldig bra ut på 24" min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Har da 24" jeg også . Men greit at høy oppløsning ikke er et krav for å bruke bimmers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg har 40" skjerm...og jeg liker fortsatt ikke oppsettet. Det jeg irriterer meg over er at bilder ikke blir resized i poster, slik at du må skrolle til høyre for å se hele bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 har også sitti på 50" skjerm. og har også lyst å ha menyen på høyre side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Det hjelper ingenting med 40" og 50" når de ikke har høyere oppløsning enn en vanlig skjerm. Selv om det er full-HD har den jo ikke noe mer å gi enn en en PC-skjerm til 1500,-. Jeg kommer ikke til å flytte menyen med det første, men den skal bli smalere. Resizing av bilder finnes i forumsoftwaren, men det forutsetter at man bruker vedleggsfunksjonen som er innebygget. Den tillater kun å laste opp til samme server som forumet ligger på, og det har vi ikke kapasitet til. Jeg har en egen server kun for bilder, og derfor er det "custom" bildeopplastingsfunksjon her inne. Med en ny server hadde det trolig vært mulig å kjøre bildeopplastingen lokalt og benytte seg av resizingsfunksjonen. Den jeg brukte på det gamle forumet var også custom, og jeg har ikke funnet noe slikt til dette enda. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg merker at det "lagger" når jeg scroller opp og ned her på forumet nå. Var ikke slik tideligere, altså med engang forandringene kom. Noen andre med samme problem ? Jeg bruker nyeste firefox edit: sjekka i internet explorer, gikk fint der. så det er noe bøgg med firefox'en, men er bare på dette forumet. ingen andre som "lagger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Synes det ser bra ut med menyen på venstre side jeg, og når menyen med tiden blir litt smalere samt at resizing av bilder kommer blir det perfekt Som nevnt tidligerer, hva med at menyen skilles ut fra resten og står i ro på venstre siden slik at det ikke blir ett tomrom når man scroller nedover på sidene? btw: kjempe morro å se at den hvite e34'n din kom med i toppen igjen Gunnar Topp med forandring og etter litt bruk nå begynner det nesten å bli vanskelig å huske hvordan deler av forumet så ut før, så det må vel bety at det "nye" bimmers fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå