jorg1s1 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Gunnar: Fant noen mods til phpBB3 som skal tilpasse bildene etter layouten. Se her, her og her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvis man er innlogget skal man vel ikke bli utlogget av å trykke på "hovedside" under hovedmenyen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg blir ikke det...tenker du på at du ser loginboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvis man er innlogget skal man vel ikke bli utlogget av å trykke på "hovedside" under hovedmenyen? Når du logget deg inn, trykte du på "logg meg på automatisk hver gang" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Opplever det innimellom jeg også at den logger ut, og at jeg må logge inn igjen. Har haket av for automatisk innlogging etc, men må likevel trykke en gang innimellom. Men nå blir det bare bedre og bedre her Ser menyen er litt smalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg merker at det "lagger" når jeg scroller opp og ned her på forumet nå. Var ikke slik tideligere, altså med engang forandringene kom. Noen andre med samme problem ? Jeg bruker nyeste firefoxedit: sjekka i internet explorer, gikk fint der. så det er noe bøgg med firefox'en, men er bare på dette forumet. ingen andre som "lagger" Vet ikke om noe er blitt gjort, men nå er de "lagge" problemene vekk også Ble bra med litt mindre bredde på venstre sida der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hvorfor sletter ikke den organe rundingen på gamle innlegg?? Nå er de organge i mange sider, selv om ,am har vært inne å tittet. Får liksom ikke sett hva som er nytt. Noe tips på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Kjøp/salg delen er jo blitt helt tragisk.. Greit nok med inndeling, men for være måte på inndeling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 syntes kjøp og salg hadde blitt helt fantastisk! nå kan du faktisk se etter en spesifik bil når du leter etter en. var jo håpløst å følge med slik det var før. må forøvrig slenge meg på Yngve på merkingen av nye/gamle poster. slik det er nå klarer jeg ikke følge med på hva som har kommet siden sist jeg var logget på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg skal se om jeg finner en fiks på "problemet" med at det ikke markeres som lest når man forlater forumet - men understreker at det er meningen det skal være slik. Man skal bruke "Marker forumet som lest" litt mer aktivt enn før... den ligger oppe til høyre på forumets forside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 syntes kjøp og salg hadde blitt helt fantastisk! nå kan du faktisk se etter en spesifik bil når du leter etter en. var jo håpløst å følge med slik det var før. må forøvrig slenge meg på Yngve på merkingen av nye/gamle poster. slik det er nå klarer jeg ikke følge med på hva som har kommet siden sist jeg var logget på. Burde ikke da "felger til salgs" også deles opp i 14, 15, 16, 17, 18, 19,20" felger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Flere enn meg som sliter med blank side etter svar/PM? Disken på webserveren gikk full i natt, og nå er det noe som bugger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Flere enn meg som sliter med blank side etter svar/PM?Disken på webserveren gikk full i natt, og nå er det noe som bugger... Jepp, gjelder også med posting av innlegg i tråder hos meg. Får bare feil på siden(Finner ikke filen på serveren eller noe slikt står det), men om jeg oppdaterer etterpå, ser jeg at innlegget har kommet allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Ja, finner ikke server osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå