Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tips til deg Gunnar:

Min nettleser hadde lagret adressen "http://bimmers.no/news_viewnews.php" som favoritt, og når jeg klikker på den kommer det jo ikke opp noenting.

Jeg har selvsakt endret den til bimmers.no nå, men jeg ville ha lastet opp en link til indexfila i news_viewnews.php slik at man fikk med seg alle brukerene.

Edit: Tillate html i signatur slik som det var før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm, pm-postkassen har blitt litt endret ser jeg.

når man har over 100 meldinger må man selv gå inn og slette di eldste meldingene for å kunne motta nye. får beskjed om at meldingene ligger i en "tilbakeholden mappe". når man da sletter noen gamle meldinger så mottar man meldingene. litt tungvint, greiere om di eldste blir slettet automatisk

Dette er en valgmulighet jeg kan sette i softwaren. Jeg syns det er bedre at nye ligger på vent og at man tvinges til å slette de man selv ønsker å slette før man får de nye, enn at gamle bare slettes automatisk. Har fått noen klager på dette før, folk som har mistet meldinger de skulle hatt fordi de har fått mange nye. I teorien så kunne jeg spamma innboksen din med 100 meldinger hvis jeg hadde sendt deg en melding jeg ikke ville du skulle ha, f.eks. i en kjøp & salg prosess. Men en kan jo også si at det er hver enkelt brukers ansvar å flytte meldingene over i lagrede meldinger om det er noe man vil ta vare på... vet ikke hva andre tenker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til deg Gunnar:

Min nettleser hadde lagret adressen "http://bimmers.no/news_viewnews.php" som favoritt, og når jeg klikker på den kommer det jo ikke opp noenting.

Jeg har selvsakt endret den til bimmers.no nå, men jeg ville ha lastet opp en link til indexfila i news_viewnews.php slik at man fikk med seg alle brukerene.

Edit: Tillate html i signatur slik som det var før?

Utført. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo bra dette her. Litt uvant til å begynne med, men har gått gjennom forumoppgraderinger på andre forum, og der kan jeg ikke lenger huske hvordan det så ut før. Så dette vil nok gå seg til ganske fort.

Og nå som man først i er gang med forandringer, må jeg kommer med en liten request som jeg vet andre også har spurt om før. Egen "treff" kategori, slk at alle treff-trådene slipper å drukne helt i "annet bil- og motorprat" kategorien. Hadde vært mye greiere med det samlet i en egen kategori, kanskje flere folk også hadde fått det med seg og møtt opp på treff?

Uansett, bra jobbet, og stå på Gunnar. De siste dagene har ikke vært helt det samme uten bimmers.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser veldig bra ut. Selvfølgelig vil det ta litt tid å gjøre seg kjent med den nye layouten, men jeg har troen på dette. Du har gjort en kjempejobb så langt, Gunnar. Kanskje man får litt lysten til å holde på her inne tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være som det er ja, men hadde ikke telleren vært der(evt da skjult) så hadde man sluppet utrolig mye av de unødvendige postene.

Tror det er en del post whores her ja. Stemmer for å skjule antall innlegg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være som det er ja, men hadde ikke telleren vært der(evt da skjult) så hadde man sluppet utrolig mye av de unødvendige postene.

telleren er egentlig bare tull, den kan godt være der, men jeg sier det igjen. kjempe om det legges på en slik "Reputation" funksjon. Da kan man markere innlegg folk skriver som bra, dårlig eller nøytral f.eks. og skrive en begrunnelse.

så har man enten grønne eller rød "lys" under avataren sin alt etter som man har god eller dårlig tilbakemelding.

Jeg vet det finnes som plugin i denne versjonen av forumet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...