S.Hafsmo Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Får dere ikke logget inn når denne feilmeldingen oppstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Joda, blir logget inn, og alt fungerer som det skal. Den kommer opp på forsiden rett etter at jeg har logget inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 slik er det hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 "DB function failed with error number 1062 Duplicate entry '2503170' for key 'PRIMARY' SQL=REPLACE INTO jos_jfusion_users_plugin (userid,username,id,jname) VALUES ('2128','jo̷rgen lie',451,'phpbb3')" Denne kom opp nå. Trykte på "forum" etter og ha lest en tråd, så ble jeg utlogga, og den teksten der kom. Så må jeg trykke "logg inn" en gang til og logge meg inn på nytt for å fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Ser det er en mismatch i brukerdatabasene mellom portalsiden og forumet, så jeg gjør et lite forsøk på å få oppdatert de - og har også gjort noen configendringer som kan ha gjort noe både for dette - og feilen hvor det forsvant brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Profilen min var plutselig inaktiv nå så måtte sende aktiveringsepost for å få logget inn. Hva skjer med siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Kan hende det er pga. synken. Men tror ikke alle måtte dette - iallfall ikke jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Jeg måtte også aktivere på nytt, men er jo null stress. Tar jo bare noen sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Hvis det er flere som har hatt trøbbel med aktiveringen, så TROR jeg det skal være i orden nå. Prøv å logg inn igjen. Har også fått oppgradert forumet til siste utgave, så gi lyd hvis det skulle være noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Borte de feilkodene nå.. Kom alltid om man var inne på forumet og trykte på kalenderen.. Så måtte jeg logge inn på nytt.. Men det ser ut til og være rettet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg får plutselig ikke "Participated"/mine innlegg til å fungere på dette forumet på Tapatalk, har det noe med dette å gjøre? Er det andre som opplever dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Samme her. Men har kun vært idag. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Same here. Skjedde i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Skal sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Fiksa? Virker iallfall i min Tapatalk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå