Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb og kjeder meg så har lagt ut ett par bilder som StigJ tok på Bmwccn sitt treff. Dårlig med redigering av bildene her, men dem ser ganske bra ut likevel :)

znae3m560xtsma7zbyks.jpg

pyjw519rplou38plv9kf.jpg

u6tofehprgah9njkredr.jpg

3fsvae6ktr2wf7qar2rg.jpg

skwzslstc7pnmioi3qk4.jpg

1pr9yysl36amf5o3bdi4.jpg

ziig8vaogpyioes0me3c.jpg

Skrevet

Jeg møtte deg på ferga i går fra Horten til Moss.. tror det var 18 fergen.. Du stod helt bakerst på høyresiden nede, mens jeg stod helt fremst med den mest møkkete E46 som var der.. hehe! Nydelig bil du har!

Skrevet

Sykt rå bil, Nautiluz. Så denne parkert utenfor Elkjøp i Fredrikstad. Tok noen få bilder som har vært bakgrunnen på telefonen min siden jeg så bilen din. Helt klart drømmebil!

Skrevet
Var en fin rekke med E92 M3`r der :) Skal du montere presse på den? Den andre hvite der gikk jo greit ;)

Ja, det skal monteres presse på den :D

Skrevet
Sykt rå bil, Nautiluz. Så denne parkert utenfor Elkjøp i Fredrikstad. Tok noen få bilder som har vært bakgrunnen på telefonen min siden jeg så bilen din. Helt klart drømmebil!

Prøver å huske om jeg har vært der, men er kanskje kjærringa som har kjørt.

Skrevet

Gikk med ett par timer uti garasjen i natt..

Aner ikke hvorfor ene bilde absolutt skulle havne andre veien når det ble lastet opp, men gidder ikke prøve flere ganger nå.

ax6jrodplgm0trlgf1el.jpg

53z383wbg3rgyb57wwoa.jpg

Skrevet

En stund til med pussing og litt lakk nå så er det snart i mål.

Planen er å lakkere ESS bokstavene der på innsuget i samme farge som bilen.

5ncgwawg167x6uxook5v.jpg

ys58jvofz8owv7qkq8te.jpg

299885_10150789554895162_742190161_20854054_1213062539_n.jpg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett bilen nå. Sist jeg så den var da den var bulket litt. Bortsett fra et par ganger på veien da.

Har noen deler som tilhører deg i garasjen. Så du må gjerne komme og hente det. Så kan du vise meg hvordan det passasjersetet ditt var og sitte i igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...