Nautiluz Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Sitter på jobb og kjeder meg så har lagt ut ett par bilder som StigJ tok på Bmwccn sitt treff. Dårlig med redigering av bildene her, men dem ser ganske bra ut likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Var en fin rekke med E92 M3`r der Skal du montere presse på den? Den andre hvite der gikk jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Jeg møtte deg på ferga i går fra Horten til Moss.. tror det var 18 fergen.. Du stod helt bakerst på høyresiden nede, mens jeg stod helt fremst med den mest møkkete E46 som var der.. hehe! Nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Sykt rå bil, Nautiluz. Så denne parkert utenfor Elkjøp i Fredrikstad. Tok noen få bilder som har vært bakgrunnen på telefonen min siden jeg så bilen din. Helt klart drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Var en fin rekke med E92 M3`r der Skal du montere presse på den? Den andre hvite der gikk jo greit Ja, det skal monteres presse på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Sykt rå bil, Nautiluz. Så denne parkert utenfor Elkjøp i Fredrikstad. Tok noen få bilder som har vært bakgrunnen på telefonen min siden jeg så bilen din. Helt klart drømmebil! Prøver å huske om jeg har vært der, men er kanskje kjærringa som har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Gikk med ett par timer uti garasjen i natt.. Aner ikke hvorfor ene bilde absolutt skulle havne andre veien når det ble lastet opp, men gidder ikke prøve flere ganger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 En stund til med pussing og litt lakk nå så er det snart i mål. Planen er å lakkere ESS bokstavene der på innsuget i samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Sykt gjennomført. Ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Bilen har nå fått pustehjelp etter en tur hos ESS. Film og bilder her: viewtopic.php?f=6&t=203369 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 *Subscribed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Deilig! Og jeg som trodde at en E92 M3 holdt? hehe! Helt kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 digger at det finnes mennesker som deg, som tør og har råd til å gjøre slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Lenge siden jeg har sett bilen nå. Sist jeg så den var da den var bulket litt. Bortsett fra et par ganger på veien da. Har noen deler som tilhører deg i garasjen. Så du må gjerne komme og hente det. Så kan du vise meg hvordan det passasjersetet ditt var og sitte i igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Liten snutt med sammenslåtte filmer.. Skal få filmet litt mere på passende sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå