Gå til innhold

Hvor finnes online ETKen som nå ligger brakk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker noen hvor jeg kommer inn på online ETKen som har ligget på Bimmers? Greit å ha et annet alternativ til GS sin. Er ofte mangler med begge to synes jeg, og er greit å kunne sammenligne.

Eirik.

Skrevet

Takk for gode tips.

Har sikkert sett realoem.com 100 ganger, og likevel ikke fått det med meg.

Skal sjekke ut bmwfans også. Håper at de har bedre bilder. Det irriterer meg når jeg skal sjekke ut forskjeller på diffhus m.m, så har de bare et standardbilde. Med feil flenser osv. Kanskje denne siden er mer nøyaktig?

Eirik.

Skrevet

Tror ikke BMW får opp noe mer nøyaktig enn det der heller. Det lille jeg har sett på org. ETK er veldig likt med online...

Skrevet

Ja det ser dårlig ut med nøyaktige bilder. Har noen kjennskap til de originale dele CDene som de brukte før. I følge delesjefen hos BMW i Stavanger er det mange detaljer fra eldre modeller som ikke ligger inne på online etk. Søker en på gamle delenummer er de ofte ikke i registeret.

Jeg er veldig interessert i å kjøpe en kopi av de eldre BMW delelistene. Trenger ikke nyere enn til og med år 1999. Hadde kontakt med en kar i Tyskland som hadde en slik CD, men det ble aldri noe av det. Må visst prøve å få tak i han igjen.

Fint når dere forteller om egne erfaringer.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...