shapa Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hei, det jeg lurer på er at hvis jeg kjøper med 6x9 brakketer og høytallere, om jeg kan montere de rett i hatthyllen UTEN å kutte noen ekstra hull? (lage hullet størret etc.) takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Du trenger ikkje å kutte i hattehyllen. Må du det er jo poenget med adapter vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Så skjønner du sikkert resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Takk, blir det forsatt god lyd med det orginale hullet som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Jepp. Tror ikke man ville hørt noe spesiell forskjell om høytaleren lå på topp. Det er vel minimalt i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Bare husk å tette godt mellom metall og adapter, og høyttaler og adapter. maartn: Hvis du tetter vil du få enda mer bass fra 6x9ene. Ikke mye mellomrom som skal til før bassen forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Og hva vil du anbefale å tette med? fulger det med en slikt pakning hvis jeg f.eks kjøper en 6x9 brakket på bilradiospesialisten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 det bilde der er faktisk ifra min gammle bil å den er til e36 sedan og passer derfor bitte litt dårligere på cupê. mener det var eneten pga braketten eller de uendelig store JBL decade som henger der.. du ser de henger litt dårlig.. men flytta de opp senere og lyden ble MYE MYE bedre.. spilte mye høyere. men jeg vil ikke anbefale å bruke 6x9 i det hele tatt.. jeg anbefaler å kjøpe en 5.25" komponentsett å felle diskanten inn i grillen til høytelaren og modde høytaler kassa så du får inn 5.25" i orginal kassa. gjorde dette på m3'en min med rockford fossagate frontsettet mitt ble kjempe kult og spilte bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Følger ikke med noe pakning. Men få tak i noen strimler som f.eks. vinduspakning. Ett eller annet gummi eller skumgummi du kan legge mellom. Jeg brukte strimler av skumgummi med tape på den ene siden. La rundt hullet i hattehylla. Så ble den klemt sammen når jeg skrudde adapterene fast. Du kan jo og legge noe silikon mellom. Men det blir jo fort grisete. Legge en feit stripe på adapteren og la den tørke. Så etterpå skru oppunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Står litt her: viewtopic.php?f=10&t=85328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå