Lars89 Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 SS performace imponerer meg stadig med nye gjennomførte bygg som ikke minst er godkjent i vognkortet. Fra før har de bl.a bygd E46 320ci om til Hartge H50, 318ci til M3 CSL og og ikke minst E36 316 compact til M356i... Denne gangen er det en E46 Touring som har fått spesialbehandling. Denne fins det ikke mange av http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20715850
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Ja den M3 touringen var virkelig tøff, for ikke å snakke om sjelden vare. Litt kjedelig med sveive vinduene bak men det har vel noe med dekselet i midtkonsollen å gjøre. Jeg har veldig sansen for det de gutta der lager. Kult at det finnes folk som driver med sånt i Norge, det er ikke på vært gatehjørne man bygger skjedene BMW perler her på berget. Får håpe de fortsetter å produsere slike skjeldene mesterverk, glemmer ikke E39 M5 Touringen de lagde den var rå!
Mikael-B Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Den M5 touringen går her i Skien fremdeles, og jeg blir like slått ut hver gang jeg møter han eller ser han kjøre forbi, for en overrå bil!
SteffenM2 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Stussa mest på prisen jeg, i forhold.. Var jo nesten billig det der
RoaldJ Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 HVORDAN får dem det til? og ikke minst til den prisen.. respekt sier bare jeg!
Mexos Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Takk til gutta for at de forsyner Norge med Bilglede
CS Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Fin bil, men synd det ikke var facelift synes jeg. Hadde vært kult å hatt en e46 M3 touring facelift. Blir nesten for dumt når de sier det er en 2003 modell når karosseriet er 2000 model pre facelift.
RoaldJ Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 hadde glatt bygget om til facelift med det samme ja
Hawkon88 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Fin bil, men synd det ikke var facelift synes jeg. Hadde vært kult å hatt en e46 M3 touring facelift. Blir nesten for dumt når de sier det er en 2003 modell når karosseriet er 2000 model pre facelift. Hvorfor det? Syns den "kler" å vær preface jeg, siden den er såpass anonym i utgangspunktet. Skikkelig ulv i fåreklær. Foruten lyd og antall eksosstusser kunne det jo nesten vært en 318i.. Faceliften blir med en gang "råere" syns jeg. Men nå er jeg nøytral i spørsmålet om preface eller facelift er penest når det kommer til e46 og. Nesten så jeg drømmer om at den ligger tilsalgs igjen når jeg skal investere i en litt mer "ok" bil.. Men blir vel heller til at jeg foretrekker m3 som coupe, og heller ha en stv som vinter/arbeidsbil ved siden av.. Men så skal man ha råd til det også da.. Blir vel med drømmen før jeg er 30 hvertfal..
CS Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Fin bil, men synd det ikke var facelift synes jeg. Hadde vært kult å hatt en e46 M3 touring facelift. Blir nesten for dumt når de sier det er en 2003 modell når karosseriet er 2000 model pre facelift. Hvorfor det? Syns den "kler" å vær preface jeg, siden den er såpass anonym i utgangspunktet. Skikkelig ulv i fåreklær. Foruten lyd og antall eksosstusser kunne det jo nesten vært en 318i.. Faceliften blir med en gang "råere" syns jeg. Men nå er jeg nøytral i spørsmålet om preface eller facelift er penest når det kommer til e46 og. Har vel kanskje litt med det at jeg aldri har likt prefacelift av e46. Sett en prefacelift e46 ved siden av en facelift så ser prefacelift MYE eldre ut. Jeg synes facelift av e46 er mye penere enn prefaclift, pga som nevnt tidligere at prefacelift ser mye eldre ut. Det var vel også derfor jeg ventet ganske mange år før jeg byttet ut min e36 (318is) jeg hadde før. Byttet ikke før jeg kjøpte facelift e46.
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Enig at preface ser mye eldre ut originalt, men preface har et veldig potensiale utseendemesig Vil tro de valgte preface da motor ikke kan være eldre enn bil og evt andre godkjenningsårsaker. De kan sikkert bugge om til facelift hvis du spør Prisen er veldig bra. Noen (CCN...) klager over at man nesten får en originalbil til den prisen, men jeg synes ikke det går an å sammenligne sånn. Denne er unik og naboen har garantert ikke lik
Dr_S Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Begjært avregistrert: 23.07.09....somehow. Uansett, fett å lage en slik
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Ingen vits å ha en bil registrert når den er under bygging og er til salgs. Dette er vanlig praksis og ville aldri bli tat opp hvis det var en original bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå