Jås Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Nå står bilen på Riis bilglass for å få montert lilla frontrute (coated).. Kjekt egentlig å ha bilen på Riis siden det ligger vegg i vegg med jobben så jeg ser bort at de jobber med bilen Gleder meg til å få igjen bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Nå står bilen på Riis bilglass for å få montert lilla frontrute (coated)..Kjekt egentlig å ha bilen på Riis siden det ligger vegg i vegg med jobben så jeg ser bort at de jobber med bilen Gleder meg til å få igjen bilen nå coated rute er kult, ryktene sier også at fotoboksbildene blir så dårlige gjennom ruta at de ikke kan brukes. Gidder du å finne ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 hehe... Har heldigvis fotoboksvarsler på gps'n så skal klare meg unna den.. men fikk vite at bombrikker funker ikke på sånn rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Får vel kaste ut ett bilde eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Da var nye felger bestilt.. TSW Catalunya 9,5x19.. Blir spennende å se de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Gratulerer med bil, E46 touring er gode biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Kan vel trygt si at jeg har hatt en dårlig helg sålangt.. igår kveld ble jeg presset av veien av en idiot som kjørte alt for fort og kom over i mitt kjørefelt.. dermed endte jeg i grøfta og "pynta" litt på bilen Hvem selger mtech-2 fanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 www.koed.no har fanger til 2700,- Sånt er skikkelig kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 skikkelig kjipt ja... Finner ikke noe fanger der jeg.. elendig til å leite tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 hehe, ligger under nye deler, utvendig utstyr og side 2 der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hakke full kasko da? Kommer jo på noen krone inkl frakt og lakk den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hakke full kasko da? Kommer jo på noen krone inkl frakt og lakk den fronten Har heldigvis det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Heldig der Har ikke sett bilen din nedi Elverum, er ikke der noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Nei er nok ikke det.. hovedsaklig fordi den Åmot jeg bor i ligger ved Drammen/Hønefoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Å bli offer for andres idioti er det sureste som kan skje. Jeg håper det ordner seg med ny front på bilen. Helt off topic: Hvis du bor i Åmot, er du kanskje nabo med Vikersundbakken? Vet du om de har begynt å grave der oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå