ealoken Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg har komplett ac-schnitzer "add on" kit til e39 liggende. pen leppe fram,sideskjørt og noen diskre "lepper" bak, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Og jeg har org. facelift front fra en 2002 mod med grøftelys til salgs. Da har du noe å velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hehe, ja Azev A var veldig inn i go gamle dager Dette er RH X-Rad felger, også ganske "old school". Liker dem veldig godt på E39 Ja de passet utrolig godt på bilen. Hmmmmm jeg har en svart E39 touring Hvilken dimensjon har du på felgene og dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Har en komplett Alpina fanger hvis du er interessert i det Kanskje! Har du bilde®? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg har komplett ac-schnitzer "add on" kit til e39 liggende.pen leppe fram,sideskjørt og noen diskre "lepper" bak, Har du bilder? Passer dette pre-facelift? Og jeg har org. facelift front fra en 2002 mod med grøftelys til salgs. Da har du noe å velge i Bra respons ja! Faceliftfronten er ok den men ser for meg noe som er litt "frekkere".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 http://www.carpictures1.com/index.php/A ... 8.jpg.html schnitzer pakka passer preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hehe, ja Azev A var veldig inn i go gamle dager Dette er RH X-Rad felger, også ganske "old school". Liker dem veldig godt på E39 Ja de passet utrolig godt på bilen. Hmmmmm jeg har en svart E39 touring Hvilken dimensjon har du på felgene og dekkene? Får ikke tak i de RH felgene lenger, det som er så kjipt Kunne tenkt med et sett. Dekk var 245/35 & 275/30 -19" Felgene er 8,5 & 9,5 - 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hehe, ja Azev A var veldig inn i go gamle dager Dette er RH X-Rad felger, også ganske "old school". Liker dem veldig godt på E39 Ja de passet utrolig godt på bilen. Hmmmmm jeg har en svart E39 touring Hvilken dimensjon har du på felgene og dekkene? Får ikke tak i RH felger lenger, det som er litt kjipt Kunne tenke meg et nytt sett. Dekk 245/35 & 275/30- 19" Felg 8,5 & 9,5 - 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå