Reset Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Polerte h-bjelker har jeg sett utstilt før. Her er det show som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Hehe Var jo et par stykker som laga skikklig røyk ute på banen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 På vei hjem fra treff i helga stoppet på Nordmarka for å ta noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Ligger langt unna finishen du har på bilparken din Arild, men når jeg får byttet div. lister og fått på litt lakk under listene rundt om, så blir den vel presentabel på nært hold også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Har tatt en aldri så liten kattvask før treffet på Bud imorgen. Blir vel skitten før vi kommer helt frem likevel Blir en aldri så liten Præriekolonne i utgangspunktet, som øker med et par 7`ere til på tur utover Satser på flest mulig 7`ere i samla flokk på selve treffet dersom det er praktisk gjennomførbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 har du glassluke du? kunnet du hjulpet meg med ett par bilder ? lurer på to klips på trekket... skal klare å se de om man kjører opp tilten og trekker trekket helt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Har glassluke jeg også ja. Holder på å flytte leilighet i dag, så jeg har ikke noe kamera for hånden akkurat nå dessverre. Kan prøve å få tatt et par bilder litt senere i dag da evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Da har 7`ern fått seg nyrenovert dieseltank, og nye bremsesko ++ til håndbrekket. Skal bestille time til EU-kontroll over helga, så får vi se om den er trafikkfarlig eller ei Var helt greit å kjøre 7`er igjen etter et par-tre ukers opphold Har naturligvis prestert å fått vann på/inni kameraet jeg bruker, så bildeoppdateringer blir det ikke med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Da er bilen endelig kvalifisert til bruk langs norske veier etter EU`s reglement Minimalt med feil i utgangspunktet, kun et par bremseslanger og en håndbrekkwire. Her utenfor "ny" bopel (dårlig mobilbilde): Fikk litt lyst til å tilpasse den frontleppa jeg har liggende nå. Mye mere gunstig å holde på med ting man ikke nødvendigvis MÅ gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Lysa ble godkjent å? Må få på frontleppa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Lysa ble godkjent vettu Skal se om jeg finner den leppa, sånn at jeg får sjekket hvor mye tilpassing som trengs. Var jo som tidligere nevt en usannsynlig dårlig passform. Men nå har jeg holdt på en del med glassfiber tidligere, så dette skal vel bli en smal sak. Ble nesten litt inspirert av all diskusjonen om Alpina-kopi front på diverse andre 7-serietråder her på forumet nå i dag, men nå begynner det jo å bli en del som har det da. Får nesten gjøre som jeg bruker å gjøre, kjøre litt egen stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Du får sette deg i det kreative hjørnet på Prærien og fikse en kul leppe, Eivind! Det er en utfordring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Ser jo ut som jeg må justere en del på den jeg har, så litt kreativitet skal du ikke se bort fra Men hamann-inspirert blir det nok uansett, siden det er det som er utgangspunktet for leppa jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Noe usannsynlig dårlige mobilbilder av hva som foregår i verkstedet i dag Har modifisert en del, så nå henger den hvertfall nesten der den skal. Litt finpussing igjen, så skal jeg skru den fast for å se hvordan det tar seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå