Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ligger langt unna finishen du har på bilparken din Arild, men når jeg får byttet div. lister og fått på litt lakk under listene rundt om, så blir den vel presentabel på nært hold også :wink:

o0whjdlrmwdp1sjz2n1w.jpg

pikx8t1zj7jua1dyb1q2.jpg

wcreemnb6fkwk00aszeh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har tatt en aldri så liten kattvask før treffet på Bud imorgen. Blir vel skitten før vi kommer helt frem likevel :wink:

Blir en aldri så liten Præriekolonne i utgangspunktet, som øker med et par 7`ere til på tur utover :) Satser på flest mulig 7`ere i samla flokk på selve treffet dersom det er praktisk gjennomførbart.

fjs8y970t433oa89ssvw.jpg

frr72yvzw1sdhyj2mu08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har glassluke jeg også ja. Holder på å flytte leilighet i dag, så jeg har ikke noe kamera for hånden akkurat nå dessverre.

Kan prøve å få tatt et par bilder litt senere i dag da evt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har 7`ern fått seg nyrenovert dieseltank, og nye bremsesko ++ til håndbrekket. Skal bestille time til EU-kontroll over helga, så får vi se om den er trafikkfarlig eller ei :wink:

Var helt greit å kjøre 7`er igjen etter et par-tre ukers opphold :)

Har naturligvis prestert å fått vann på/inni kameraet jeg bruker, så bildeoppdateringer blir det ikke med det første :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er bilen endelig kvalifisert til bruk langs norske veier etter EU`s reglement :applause:

Minimalt med feil i utgangspunktet, kun et par bremseslanger og en håndbrekkwire. Her utenfor "ny" bopel (dårlig mobilbilde):

4bckxiekktp1lmpi1lug.jpg

Fikk litt lyst til å tilpasse den frontleppa jeg har liggende nå. Mye mere gunstig å holde på med ting man ikke nødvendigvis MÅ gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysa ble godkjent vettu :wink:

Skal se om jeg finner den leppa, sånn at jeg får sjekket hvor mye tilpassing som trengs. Var jo som tidligere nevt en usannsynlig dårlig passform. Men nå har jeg holdt på en del med glassfiber tidligere, så dette skal vel bli en smal sak.

Ble nesten litt inspirert av all diskusjonen om Alpina-kopi front på diverse andre 7-serietråder her på forumet nå i dag, men nå begynner det jo å bli en del som har det da. Får nesten gjøre som jeg bruker å gjøre, kjøre litt egen stil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som jeg må justere en del på den jeg har, så litt kreativitet skal du ikke se bort fra :wink: Men hamann-inspirert blir det nok uansett, siden det er det som er utgangspunktet for leppa jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe usannsynlig dårlige mobilbilder av hva som foregår i verkstedet i dag :wink:

Har modifisert en del, så nå henger den hvertfall nesten der den skal. Litt finpussing igjen, så skal jeg skru den fast for å se hvordan det tar seg ut.

hxmkva9270k73o0oh361.jpg

3g1erkvx24oltrv1l37n.jpg

n87357puo0oojwi2qwaw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...