Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken e38 er det du skal gå til anskaffelse hvis du selger din da? :D

Om jeg skal selge den så trenger jeg bare å gå et par skritt på gårdstunet for å finne erstatningen :wink: Matchende hjul har jeg også vettu :D

Den andre kan du bare glemme [-X Den er min :lol:

Får jeg ikke litt igjen for min så kan jeg nok bare glemme det ja, så alt står vel og faller på akkurat det :wink: Er jo dumt å kvitte seg med den, men jeg har jo ikke bruk for to bruksbiler heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

Kan bekrefte at denne bilen nå må vike plass for en verdig erstatter, så om det er noen som er interessert kan de bare ta kontakt for fyldig info. Kommer sikkert en salgsannonse også etterhvert om den ikke blir solgt raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er denne verdige erstatteren da? Blir det Erlend sin? :)

Har ikke skrevet salgsmeldinga enda for å si det sånn, men slik det ser ut nå så kan jo det bli en realitet ja. Har jo tilfeldigvis noen felger som skulle passe perfekt på denne også :wink:

Henta plutselig bilen min fra "vinterlagringen" i dag, så da går turen til Bud for fiks av feilkode på girkasse så snart jeg rekker det. Har på en måte vent meg til den gamle Carinaen jeg nå, så kjøreopplevelsen hjem i dag var mildt sagt vanvittig, selv i nødmodus :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Kan du fortelle hvilken??? :)

E38 740i "Hamann" :wink: Finnes en tråd om den her på forumet allerede. Og så står den jo utenfor verkstedet hjemme fra før, så jeg trenger ikke dra så langt for å hente den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...