635csi Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hvilken e38 er det du skal gå til anskaffelse hvis du selger din da? Om jeg skal selge den så trenger jeg bare å gå et par skritt på gårdstunet for å finne erstatningen Matchende hjul har jeg også vettu Den andre kan du bare glemme Den er min Får jeg ikke litt igjen for min så kan jeg nok bare glemme det ja, så alt står vel og faller på akkurat det Er jo dumt å kvitte seg med den, men jeg har jo ikke bruk for to bruksbiler heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 vanskelig å si hva man får for en tds for tiden. de som ligger på finn ser litt slitnebut. erlend sin bil du har tenkt på eller? : ) driiit kul i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Det ville vært dumt av meg å ikke kjøpe Erlend sin om han skal selge den ja, men salg av tds er kanskje ikke så lett, så dette er usikkert ennå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Kan bekrefte at denne bilen nå må vike plass for en verdig erstatter, så om det er noen som er interessert kan de bare ta kontakt for fyldig info. Kommer sikkert en salgsannonse også etterhvert om den ikke blir solgt raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 noe mere info hjelper nok litt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Info skal bli så snart jeg har oversikt over tilstand, evt. hvilke ekstra utstyr som skal/kan følge med. Mye enklere å ta sånt over tlf. egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Og hva er denne verdige erstatteren da? Blir det Erlend sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Og hva er denne verdige erstatteren da? Blir det Erlend sin? Har ikke skrevet salgsmeldinga enda for å si det sånn, men slik det ser ut nå så kan jo det bli en realitet ja. Har jo tilfeldigvis noen felger som skulle passe perfekt på denne også Henta plutselig bilen min fra "vinterlagringen" i dag, så da går turen til Bud for fiks av feilkode på girkasse så snart jeg rekker det. Har på en måte vent meg til den gamle Carinaen jeg nå, så kjøreopplevelsen hjem i dag var mildt sagt vanvittig, selv i nødmodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Har bestilt time hos GS rett over helga, så da blir det vel fortgang i salget så snart de er ferdige med den I morgen stiller jeg på Bud med fullt Hamann-konsept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det er bra Du har bytta bil nå da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Låner foreløpig, men det er er vel mere eller mindre avgjort ja Må jo ha en matchende bil til felgene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Kan du fortelle hvilken??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Kan du fortelle hvilken??? E38 740i "Hamann" Finnes en tråd om den her på forumet allerede. Og så står den jo utenfor verkstedet hjemme fra før, så jeg trenger ikke dra så langt for å hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Konge Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå