Alpejohn Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Hei, Er det noen her som har oppgradert software til V32 på mk4? Har lest om folk som har fått problemer etter oppgradering. Men har og lest om folk som sier det funker fint. Er vel denne som skal gi dvd'n mulighet for å lede dobbel lag dvd? Fant nemelig et kart for 2010 på 6 gb som jeg håpte skulle funke på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei,Er det noen her som har oppgradert software til V32 på mk4? Har lest om folk som har fått problemer etter oppgradering. Men har og lest om folk som sier det funker fint. Er vel denne som skal gi dvd'n mulighet for å lede dobbel lag dvd? Fant nemelig et kart for 2010 på 6 gb som jeg håpte skulle funke på min Bare å oppgradere, de som sier noe annet vet bare ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei,Er det noen her som har oppgradert software til V32 på mk4? Har lest om folk som har fått problemer etter oppgradering. Men har og lest om folk som sier det funker fint. Er vel denne som skal gi dvd'n mulighet for å lede dobbel lag dvd? Fant nemelig et kart for 2010 på 6 gb som jeg håpte skulle funke på min Bare å oppgradere, de som sier noe annet vet bare ikke bedre Hehe Var det slik at det var en spesiell måte og brenne cden på? Er det samme måte når man brenner kart cd på dvd? Hvilket program bør man bruke? Fant flere plasser der det sto alt om dette, men nå når jeg kanskje har brenner som kan klare dette så finner jeg ikke igjen Noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Har brent ut både kart og nav os flere ganger. Bruk ImgBurn og kjøp cdr-plater av bra kvalitet. Styr unna no-name plater og la den få brenne ut ifred og ro. Har virket som en drøm hvergang. Har aldri hatt noe problemer med mode-settinger som noen har nevnt før. Noen mener du må ha på Mode2 var det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Har brent ut både kart og nav os flere ganger. Bruk ImgBurn og kjøp cdr-plater av bra kvalitet. Styr unna no-name plater og la den få brenne ut ifred og ro. Har virket som en drøm hvergang. Har aldri hatt noe problemer med mode-settinger som noen har nevnt før. Noen mener du må ha på Mode2 var det vel. Bør vel brenne på 1x og om det er mulig Men er det slik at V32 opner for spilleren så den leser DL plater? (dobbel lag dvd)? Det kartet jeg har fra 2010 er 6 gb nemlig Mener på jeg leste en plass at V32 fikser dobbel lag EDIT: Er det virkelig en versjon som heter v32? Finner bare V29.1.. Er det den siste eller? Vet ikke om jeg tørr prøve v32 som jeg har lastet ned, før jeg finner ut om noen har prøvd den EDIT2: Da har jeg oppgradert til 4-1/91 (V29.1). Alt ser ut til å fungere fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå