Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Gjensidige har 23 som "grense", jeg er 24. Så hadde de noe sånn under 30år rabatt, så er jeg medlem i YS i tillegg. Pappa har altid hatt Gjensidige, så han fiksa 50% bonus til meg nå. Så blei vinn vinn det.

Skal bli godt å endelig kunne forsikkre ting på meg selv uten å bli rana!

Du har vel vanlig E30 du, så bilen din er vel en 100kg lettere også :)

Meld deg inn i BMWCCN(du er kansje medlem allerede) og ringe Unison forsikring. De har avtale med BMWCCN. Jeg fikk en bra pris der.

De er billige ja.. Jeg har akkurat det samme! Men i dag fikk jeg ny faktura og har da hatt de i et år.

Da hadde de økt prisen på bilen min med 15%... Det er ganske mye. Jeg sendte de en mail der jeg uttrykket at jeg syntes det var dårlig.

Ikke har de gitt meg en forklaring eller noe heller. Skrudde bare prisen opp uten noe forvarsel.

Gratulerer med godkjent bil :) Drømmebil dette her nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder til dere, samt link til resultat listene fra Autoslalom jeg var på i går :)

Lotus Exige, Lacer EVO, og to E30er kjørte med gateslicks. De to E30 hadde M5 3.6l.

http://www.autoslalom.no/2011/20110502_ ... 5_2011.htm

http://www.autoslalom.no/2011/20110502_ ... 11_tot.htm

Hvordan innsuget mitt er sveisa om. Har ikke tatt bilde av det før.

DSC02335.jpg

Ute for første gang i år og klar til å bli spylt over

DSC02339.jpg

DSC02341.jpg

Måtte ha meg noen skikkelige skiver ;)

DSC02343.jpg

Kjøpte også to stk 2002 bremsevæske reservoir på Ebay

DSC02344.jpg

Kjerringa farga teppet svart

DSC02345.jpg

DSC02348.jpg

Bremsene på plass!

DSC02347.jpg

Laga stag til støtdemper tårna bak selv

DSC02349.jpg

Fikk også noen bilder i E30 katalogen til GS Bildeler

IMAG0450.jpg

IMAG0451.jpg

Her har du E30M3 i godkjennings modus uttanfor Statens Vegvesen! Sinnsykt pen med de 16" hjula :lol::lol:

IMAG0455.jpg

Så tilbrakte jeg helga i garasjen og fikk justert inn KW understellet, polert bilen, satt inn teppe og alle deksler i bagasjerommet. Samt gidde den en omgang med polerings maskinen og et lag med voks. Legg merke til de blanke nyrene, synst det rigga jævlig mye bedre i forhold til svarte. Det er nå ny Sport Evo grill på vei i Posten, så blir det så sort og pent der framme atte :)

DSC02351.jpg

DSC02352.jpg

DSC02353.jpg

DSC02354.jpg

Synst det ble mye penere med fram felgen så langt ut i buen i mot slik det var i fjor. Innpresset forran der er nå 8.2 på 8.5" felg med 215/35-18.

DSC02355.jpg

DSC02356.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du likte dem ja Øyvind? ;) Bare å handle som du sier!

Er noe ujevn camber forran, tror vi hadde 1.6 på venstre og ca 2.4 på høyre med orginale topp lager. Skal betale nye lager fra Ground Control i morgen. Tekner å kjøre rundt 1.7-2 grader negativ camber forran. Det er ikke positiv nå, er nok bare synsbedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige har 23 som "grense", jeg er 24. Så hadde de noe sånn under 30år rabatt, så er jeg medlem i YS i tillegg. Pappa har altid hatt Gjensidige, så han fiksa 50% bonus til meg nå. Så blei vinn vinn det.

Skal bli godt å endelig kunne forsikkre ting på meg selv uten å bli rana!

Du har vel vanlig E30 du, så bilen din er vel en 100kg lettere også :)

Meld deg inn i BMWCCN(du er kansje medlem allerede) og ringe Unison forsikring. De har avtale med BMWCCN. Jeg fikk en bra pris der.

De er billige ja.. Jeg har akkurat det samme! Men i dag fikk jeg ny faktura og har da hatt de i et år.

Da hadde de økt prisen på bilen min med 15%... Det er ganske mye. Jeg sendte de en mail der jeg uttrykket at jeg syntes det var dårlig.

Ikke har de gitt meg en forklaring eller noe heller. Skrudde bare prisen opp uten noe forvarsel.

Gratulerer med godkjent bil :) Drømmebil dette her nå! :wink:

det var mye ja.... ble omvendt på meg. Fikk ny pris før jul fra unison. da hadde de skrudd ned prisen med 1000 kr. Nesten 25% reduksjon i pris det. Veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du larsen du larsen :P

Norges grommeste e30 m3 :)

Ikke nok med at bilen ser himmelsk ut, men at du vinner autoslalom å at du tør å bruke bilen er jo noe man kan ta av seg hatten for :D

Takk for det :) Må bruke bilen, er viktig det. Fant ut at det er på en måte et "banebil i show bil forkledning" prosjekt :)

syns nesten den var finere med orginal felga jeg :P

Den blei litt rar :lol: Var ganske fin å kjøre med 225/40 da eneste.

ser bra ut larsen! grisegromt :) hvordan farga du teppe? lakk?

Kjøpte noe sånn tekstil farge på en hobby butikk. Tok bare på en oppvask børste og jobba det inn, så skal det egentlig strykes med strykejern for å "herde". Men gikk bare raskt over med varmluft pistol. Teppet ble litt hardere i tøyet da men. Var bare for å teste egentlig, hadde jo tenkt å kjøpe nytt. Men nå sparte jeg jo masse penger. Brukte litt over 1 flaske på 500lm, kosta 79kr stk.

Den va faktisk ganske grom med de originale, skulla prøvd rc felger eller rs felger :)

Kunne prøvd noen slike BBS hjul på den, men jeg skal aldrig ha noen slike kromkakejern hjul. Så ofte som jeg vasker bilen så skal jeg ikke pine meg selv med å ha slike me knøtt små eiker og tusenvis av dem :) Hadde noen rondell d58 kopier på en volvo, ble lei av å vaske felgene kan du si :roll:

Hva er lakk koden på den m3'n?

Hehehe, koden kan du endelig få men du får den aldrig lik siden det er miksa noe ekstra i min farge for å få den litt mer individuell. Det er brukt 276 Avusblå som utgangspunkt. Resten holder jeg for meg selv :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du larsen du larsen :P

Norges grommeste e30 m3 :)

Ikke nok med at bilen ser himmelsk ut, men at du vinner autoslalom å at du tør å bruke bilen er jo noe man kan ta av seg hatten for :D

Takk for det :) Må bruke bilen, er viktig det. Fant ut at det er på en måte et "banebil i show bil forkledning" prosjekt :)

syns nesten den var finere med orginal felga jeg :P

Den blei litt rar :lol: Var ganske fin å kjøre med 225/40 da eneste.

ser bra ut larsen! grisegromt :) hvordan farga du teppe? lakk?

Kjøpte noe sånn tekstil farge på en hobby butikk. Tok bare på en oppvask børste og jobba det inn, så skal det egentlig strykes med strykejern for å "herde". Men gikk bare raskt over med varmluft pistol. Teppet ble litt hardere i tøyet da men. Var bare for å teste egentlig, hadde jo tenkt å kjøpe nytt. Men nå sparte jeg jo masse penger. Brukte litt over 1 flaske på 500lm, kosta 79kr stk.

Den va faktisk ganske grom med de originale, skulla prøvd rc felger eller rs felger :)

Kunne prøvd noen slike BBS hjul på den, men jeg skal aldrig ha noen slike kromkakejern hjul. Så ofte som jeg vasker bilen så skal jeg ikke pine meg selv med å ha slike me knøtt små eiker og tusenvis av dem :) Hadde noen rondell d58 kopier på en volvo, ble lei av å vaske felgene kan du si :roll:

Hva er lakk koden på den m3'n?

Hehehe, koden kan du endelig få men du får den aldrig lik siden det er miksa noe ekstra i min farge for å få den litt mer individuell. Det er brukt 276 Avusblå som utgangspunkt. Resten holder jeg for meg selv :mrgreen:

takk for lakk koden.

Det er slik blå jeg vil ha på min e30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...