kapiox Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Jo takk du Å spinne opp helebakken var jo ikkje så verst heller
SSM Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 I hvert fall ikke når det første som møter meg over toppen er synet av POLITI
kapiox Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 I hvert fall ikke når det første som møter meg over toppen er synet av POLITI Hehe, dei sto no bare der å tror dem er noe Du var vertfall ikkje den eneste Men noe annet er jo at det er jo helt forjævlig glatt ute også da!
SSM Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Ja, og jeg har sånn omtrent veldig lite bakdekk igjen etter banekjøringen hehe! Har kjørt rolig i hele dag, seint gjennom svingene og alt.
Torolav933 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 såg bilen din på vårmønstringen idag.. satan for ett stykke.. nyyydlig bil
SSM Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Ikke skjedd så mange oppdateringer i det sisste. Laga ny brakett til væskebeholderen, lagde 3 stk så har to stk jeg kan selge. De er ikke polert opp enda eneste. Har montert Red Stuff klosser, det ble veldig bra sammen med Performance Friction skivene. Eneste er at de kviner litt, men satser på det går seg til når jeg får kjørt dem inn litt mer. Hadde meg en tur på 70mil i helga, og det kom seg litt da.
Yngvejos Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Tror nok kvining er noe du må leve med på Red Stuff. Jeg har hatt yellow stuff på både e30 og e39 og begge to kviner godt.
Yngvejos Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hva mener dere med "kvining" egentlig? At det piper fra bremsene ved lett bremsing.
Dirty Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 det gjør mine også! liker ikke, høres "jalla" ut når man kommer smygende igjennom byen.
Øyvind L. Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 det gjør mine også! liker ikke, høres "jalla" ut når man kommer smygende igjennom byen. Jeg hadde Ferrodo 3000 klosser før og de lagde også mye lyd når jeg bremset forsiktig. Utrolig irriterende.
matss Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 k-sport gateklossene jeg bruker har jeg ikke hørt et pip fra, blir vel sikkert værre med racingklossene da tenker jeg.
Thunegutt Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 EBC...!?! Kjøp ferrodo, det er kvalitet. Ds 2500/3000. Mine har ikke "kvinet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå