Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

De fleste sjappene rundt her har slått varng siden til og tar 2000kr for omlegg og balansering ja, viss du kjøper fra Dekkonline!

Det er sjapper som tar mindre, som jeg hadde gått til hvis jeg ikke hadde hatt felger til 25000kr. De på Dekk1 i Haugesund hadde topp moderne maskin som var sterk og hadde ikke problemer med de 225 dekkene som satt på en 9.5" felg :)

Tror ikke de holder til Tyskland desverre :( Det er rett før kordene kommer fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med dekk fra Dekkonline?

Er ikke så lenge siden man fikk lagt om og avbalansert 4 dekk for 400kr hos Dekk1 (anker) heller.

Det er et opplagt prissamarbeid i Haugesund, burde egentlig samle inn skriftlige tilbud fra hele gjengen og levert til konkurransetilsynet.

På alle sjappene jeg var innom, fikk jeg beskjed om at "Det koster det samme over hele byen for å legge på internettdekk".

Vianor på raglamyr tok mine futura helt ripefritt for 1600 inkludert skrudde ventiler som de bestilte med ekspresspost. Fikk låne bukk og utstyr for å montere dem på bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige dekk av den enkle grunnen at jeg MÅ ha nye dekk, men har ikke penger til overs til det (dyr ferie). Skulle egentlig ha Continental Sport Contact, men da snakker du 6000 for 4 dekk pluss 2000 i omlegg og balansering, siden jeg kjøper fra Dekkonline og må på en annen sjappe å legge om. Har fått pris på 3990,- for 4 stk Minerva dekk ferdig lakt på hos Dekk1 Anker i Haugesund. Og kommer jeg med dekk fra Dekkonline dit så skal de ha 2000 for å legge på og balansere.

Nankang NS-2 er et undervurdert dekk, er mer fornøyd med det en Toyo Proxes. På bane så mister man store gummi biter av Toyo dekkene, men Nankang dekkene holdt mye bedre. På våt vei er ikke Nankang så sprekt, men nå kjører ikke jeg så ofte på våt vei heller :)

En annen grunn til at jeg kjøper billige dekk er for at de blir burna opp i løpet av en sesong uansett...

Bestillte Camber/Caster plater forran og demper topper bak fra Ground Control i går, så da skal jeg endelig få orden på hjulvinklene forran. Har spist opp innsiden av Toyo dekkene allerede forran, ble litt arg når jeg såg det. Trodde de skulle holde ut denne sesongen. Men tar ikke kjangsen på å reise til Tyskland med de slitte dekkene forran.

Ser de har Federal RSR-595 på Dekkonline, men de har det som heter SS-959 da..

bruker du bare ett sett bakdekk i sesongen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med dekk fra Dekkonline?

Er ikke så lenge siden man fikk lagt om og avbalansert 4 dekk for 400kr hos Dekk1 (anker) heller.

Det er et opplagt prissamarbeid i Haugesund, burde egentlig samle inn skriftlige tilbud fra hele gjengen og levert til konkurransetilsynet.

På alle sjappene jeg var innom, fikk jeg beskjed om at "Det koster det samme over hele byen for å legge på internettdekk".

Vianor på raglamyr tok mine futura helt ripefritt for 1600 inkludert skrudde ventiler som de bestilte med ekspresspost. Fikk låne bukk og utstyr for å montere dem på bilen også.

Ventiler har jeg jo men... Kan ringe til Vianor å høre også.

Jeg kommer jo med hele bilen, så de får nok skru dem av selv :P

bruker du bare ett sett bakdekk i sesongen? :lol:

Ja. Siden jeg stort sett bare kjører på bane en gang i sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst ikke det... Ringte Dekk1 Haugesund nå, de skulle ha 2000 om man hadde med egne dekk.

Som han sa til meg han på Dekk1 Anker at han hata dekkonline butikken mer enn noe annet på jord! Hehe!

På tide de gjør noe med dekk prisene da, og ikke smøre på omleggings prisen.

F.eks så koster Continental Sport Contact 2 i 225/35-18 på Dekkonline 1641,- og på Dekk1 var veiledene prisen 3400,-!

Det er jo hår reisende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...