Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Dekk1 hgsd og Dekk1 Anker er ikke det samme...

Neivel, så gå til dekk 1 haugesund da. På risøynå. Te han peter, han har jobba dr i mange år å kan sakene sine.

Flink å balansere også han. ^^

IMG_2884.jpg

Første gang jeg har sett dashbordet mitt hoppe opp og ned mens jeg kjørte. Det viste seg at han hadde balansert uten å lagt dekkene helt ut til felgkanten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte dekk i vats nå sist, betalte i overkant av av 5 lapper for minerva 235 35 19 ferdig omlagt.

Samme dekka ifra dekkonline hadde jeg spart 800.- på , så kommer omlegginga, det er jo tydelig at det spriker litt i prisene så da er det grett å ha tilgang på maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med slike priser hadder jeg gått til avisen.

så fått med et par kammerater og handlet dekkmaskin selv

Er ikke mange omleggingene før det er tjent inn i igjen da gitt! Men man må ha en maskin som har litt krefter og klarer slike dekk som vi bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper heller ikke dyre dekk til vanlig bruk på M3en.. Det gidder jeg ikke. Nå spinner ikke jeg mye, men de bkdekka forsvinnner jaggu fort likevell. Har ikke noe å si at jeg ikke har penger til dekk, men jeg gidder jo ikke kaste pengene ut av vinduet. #-o

Jeg måtte betale 1000kr for å legge på 4 dekk + avbalansering. Da hadde jeg ikke kjøpt verken dekk eller felg. Da garanterte de uten å lage skrap i felgene. Dette var hos DEKK 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror 1000,- for omlegging er nogelunde normal sats over landet utenom enkelte som presser opp, betaler det selv her hjemme.. Har alltid med dekk selv of course;)

Vil ellers tro at om en gjeng som driver mye med bil og bruker "over gjennomsnittet" med dekk i året sparer rimelig fort inn igjen både omlegger og balanseringsmaskin..;)

Skal for "første" gang selv kjøpe kvalitets dekk til bilen, dritlei å skli rundt på nangkang og makaroni dekk, ok på tørt føre med i regn er det bare dritt:/!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Nankang NS-2 er faktisk ikke så veldig galne, nå har jo ikke jeg prøvd noe dyrere enn Toyo Proxes T1-R da.

Har jævli lyst til å prøve et sett med Michelin Pilot Sport, men de koster jo 2500kr stk på Dekkonline! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverga før til Vredestein Sessenta og Goodyear Eagle F1, men etter jeg kjørte en sommer på Nankang NS2, ser jeg ikke vitsen lenger, når jeg får tilnærmet like gode dekk til halve prisen og nesten under det. I tillegg spiser jo godt senka E39 dekk, så må nesten bytte hver sesong jeg og, spesielt når jeg har endel kilometer (nesten 30000 i året).

Men anbefaler ikke Sunny, Linglong, Rotalla eller Achilles.

Alle har mye støy til felles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...