BMW_B10 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Ok høres ut en god plan det, men du kan jo sjekke om de er hele. Ved å varme de med gassflamme og måle, ligger videoer på youtube Har lest at du har byttet coiler, men det kan like godt være plughettene. Hadde fjusking på E39 der de byttet alle 6 coilene, men det hjalp ikke. Ble ikke bra før det ble byttet plughetter
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Datasprut, så er du kvitt den fjuskinga, å du får en bil som går bedre på kjøpet. Ikke faen om jeg kaster vekk så mange tusen for ingenting. Jeg har prøvd å kjøre motoren min med VANOS utkoblet og da ble jeg i hvert fall bestemt på at jeg ALDRI skal fjerne den, kunne like godt hatt S14 motor da. Alt som heter bunndrag forsvant. Ok høres ut en god plan det, men du kan jo sjekke om de er hele. Ved å varme de med gassflamme og måle, ligger videoer på youtube Har lest at du har byttet coiler, men det kan like godt være plughettene. Hadde fjusking på E39 der de byttet alle 6 coilene, men det hjalp ikke. Ble ikke bra før det ble byttet plughetter Jeg kjøpte nye hetter til de to coilene jeg byttet også. Jeg kjøpte bare to nye coiler, så flytta jeg dem rundt på motoren. Men det var ikke noe forbedring uansett hvor jeg satte dem. Lamda sensorene kostet ikke så mye på Ebay heller
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Noen som har noen tips til hvem som selger halvbur i Norge?
Mikael-B Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Parts and Retards, Kollevold, Gundersen Motorsport og Pedersen-Racing er noen jeg kommer på i farta..
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Gundersen har ikke, Pedersen har bare selvbygger bur, Kollevold har ikke og Parts and Retards selger vel ikke bur lenger
FrodeM Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Jeg var i kontakt med Parts and Retards i november, og da kunne de i hvertfall levere bur.
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Han har sluttet med bur nå ser du....
Frans2k Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Datasprut, så er du kvitt den fjuskinga, å du får en bil som går bedre på kjøpet. Ikke faen om jeg kaster vekk så mange tusen for ingenting. Jeg har prøvd å kjøre motoren min med VANOS utkoblet og da ble jeg i hvert fall bestemt på at jeg ALDRI skal fjerne den, kunne like godt hatt S14 motor da. Alt som heter bunndrag forsvant. Datasprut som styrer vanos er ikke noe problemer Ser ikke helt hva som er bortkasta med det, fikk jo 70hk mer i min motor.
jorg1s1 Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Er ikke det å skaffe sprut som kan håndere VANOS som er problemet lenger, men prisen! Koster masse penger å mappe VANOS ordentlig! Krever flere dager i benken for å få det 100 % Min S54 med VANOS har vært 2 dager i benken og er fortsatt ikke ferdig mappet. Skulle faktisk ønske jeg hadde original hjerne/ledningsnett nå. Men angrer vel ikke når den er ferdig
M3 Yngve Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 PPF skal ha 10-15 lapper og mappe Vipec V88, går vist ikke med V44.
jorg1s1 Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 10-15 lapper bare? Trodde det var dagspris omtrent hos de jeg. Går ikke med V44? Hmm, jeg har V44 og VANOS
M3 Yngve Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Dette skrev han til meg. Re: S54. Skickat: fre 19/aug 2011 09:37 Från: Bäckis Till: ylindgren V88 17500+ MAP sensor. Inkoppling ca 10000, mapning ca 10-15 med dubbelvanos. Mvh
SSM Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Samme for meg hva det koster, jeg skal ikke ha det.
Yngvejos Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Samme for meg hva det koster, jeg skal ikke ha det. Tsss, det sa du om S50 også.
Øyvind L. Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hvis du til ha bunndrag må man kjøpe diesel. Er jo bare og fire. hvis den går dårlig på bunnen. Er jo topp effekt som er moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå