Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Eg betalte såpass mye for mine bbs rs003 før restaurering at det rett og slett ikke lønner seg å selge etter at alt er kjøpt nytt og blåsing+ pulverlakk er gjort

Men selvsagt er prisen høy nok kan det lønne seg om man ikke regner arbeidstimer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg satt å rekna med frakt og moms på deler fra utlandet så fant jeg ut at det ikke var så stor forskjell at det var verdt bryet med å veksle 1000 e-mails for å få rett deler osv. Pengene får jeg igjen uansett. På Ebay fant jeg ikke skruer som var slik jeg skulle ha, de hadde bare lange skruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at?

Fordi at jeg ikke lever i den verdenen :wink:

Men for å være litt seriøs, hvordan orker du å bruke så mye tid på felger du ikke skal bruke selv? Det hadde vært beundringsverdig nok i seg selv å bruke slik tid og penger på felger til sin egen bil (JEG hadde jo ikke hatt tålmodighet til det), men å gjøre det bare for å selge de tvert??? Meg ikke forstå... Men klart, vi er jo ingen som er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner at han gidder å gjøre det, jeg personlig elsker å gjøre det, samme faen om det er til meg selv eller andre :) men da må jeg isåfall være sikker på å tjene noen kroner, timelønn er ikke så viktig =)

Men synes det blir mer å mer begrenset på hva det går an til å tjene på slikt.

Selvfølgelig om man kommer over noe billig så hjelper det.

Jeg mangler 2 innerbaner for å få ferdig ett komplett sett med ganske breie å kule futura som til nå har kostet meg 2700kr , så da går det jo hvertfall an :XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har altid hatt lyst å restaurere noen split felger. Desse var ganske sjabby og den ene kanten var bulka. Jeg har fra starten hatt som mål at desse skal bli grisestrøkne. Er ikke så mye jobb når man kjøper nye kanter, er jo bare kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang pris så er det jo bare og ligge ut og se hva man får. I stedet for å diskutere opp og ned i mente her inne hva de er verdt.

Hvis Larsen mener han skal ha 30 000 så er det jo bare og prøve seg det.

Hvis ingen vil ha de, må han jo vurdere om han skal gå ned i pris eller bare ha de til pynt som han sier.

Verre er det jo ikke.. Alt blir solgt hvis det er billig nok, og noen ting blir i noen få tilfeller solgt for altfor mye penger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...