Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk sekser med EVIGVARENDE fusking istedenfor :P

S38 sier jeg bare... forran S50 alle dager alle år ut livet.

Men bilen din er jo godkjent ombygd da... Det er derfor du kan hive oppi S38 eller s54 nå.. For nå er den godkjent og klar for en skikkelig sekser.

(er litt ironi og litt ikke, men s50 er jo ikke episk lenger.)

Var ikke dette et direkte unødvendig innlegg, Rakett? Verken S38 eller S54 er problemfri, enkelt og greit.

S38B38'en min har vært fullstendig problemfri....

Etter 6 gatebiltreff og masse hard bruk, har brukt opp nesten 100 sett bakhjul, så så langt har jeg aldri vært borti en så solid motor uten tegn til problemer som s38.

Eneste gangene den har fuska er når den har sugd luft i tanken ut av langsvingen fordi jeg ikke har fuel catch tank...

Men jeg betalte ekstra mye for å få en uåpnet, uskrudd S38 også....

Noe jeg ikke angrer på idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sekser med EVIGVARENDE fusking istedenfor :P

S38 sier jeg bare... forran S50 alle dager alle år ut livet.

Men bilen din er jo godkjent ombygd da... Det er derfor du kan hive oppi S38 eller s54 nå.. For nå er den godkjent og klar for en skikkelig sekser.

(er litt ironi og litt ikke, men s50 er jo ikke episk lenger.)

Var ikke dette et direkte unødvendig innlegg, Rakett? Verken S38 eller S54 er problemfri, enkelt og greit.

S38B38'en min har vært fullstendig problemfri....

Etter 6 gatebiltreff og masse har bruk, har brukt opp nesten 100 sett bakhjul, så så langt har jeg aldri vært borti en så solid motor uten tegn til problemer som s38.

Men jeg betalte ekstra mye for å få en uåpnet, uskrudd S38 også....

akkuratt som min m88 når jeg fikk den i bilen :D brukt opp 100 sett med bakdekk sikkert, uten problemer.. litt bunnpanner kanskje men :P tipper motorn ikke liker e30 karosseriet! noe jeg er ganske enig i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, S38 FTW (Problemet er at jeg sliter ut gjengene til bakre hjulbolter :P)

Og på B38 som har individuelle coiler så slipper man å bytte rotor og fordelerlokk en gang hvert jubel-år også, så den krever enda mindre vedlikehold enn m88/ B36...

Har ikke bytta tennplugger en gang heller jeg (skulle jeg kanskje ikke ha skrevet her men... :P )

Oljebytter har den fått plenty av da. Men nok S38 prat da...

En kompis var og henta seg e36 M3 3,2 i england denne uka. Gikk noe helt jævlig, hadde 259 km/t på GPS på autobahn på vei hjem. Så de var fornøyd :P

Så blir nok bra når du får fiksa fuskinga larsen, om du ikke alt har gjort det. Skal slutte å slenge med leppa jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å plokket opp BBS RS hos lakkereren i dag! Litt smålukk på dem, så jeg skal pusse litt i romjulen så levere dem tilbake. Men måtte montere sammen en med de delene som ikke var noe lakk feil på, og jeg synst det ble meeeeeget bra! LITT usikker på sentermutteren eneste, mulig den kanskje skulle vert i gull for å matche skruene?

Uansett, GOD HJUL!!!! :mrgreen:

IMAG0276-1.jpg

IMAG0277.jpg

IMAG0278.jpg

IMAG0279-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...