Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Er fornøyd selv, synd lakkereren dreit seg ut på et par deler. Så blir jo enda mer venting på å få alle 4 ferdig :)

Fra nå av skal jeg restaurere 1 eller 5 felger, så jeg kan beholde en selv til å se på! Hehe!

Har forresten en 10mm 10kant pipe for OZ bolter til salgs. Kjøpte en 8mm og en 10mm, men fikk to 10mm....De skulle ettersende 8mm pipen nå etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har positiv erfaring med servicen til Håkon. Det tok to måneder for å få ringene, måtte lage de i Tyskland først. Jeg hadde ikke hastverk, så brydde meg ikke så mye :)

Jeg regnet litt og fant ut at det var lite å spare på å hente inn delene selv.

Grunnen til at mutteren ikke er polert er at det var så mye irr på dem. Nye koster 450kr stykker, så fant ut at jeg får prøve å se hvordan det blei med lakk først. Synst ikke set ble så ille jeg da. Spørst om jeg vil legge ut mer på desse nå... Men hva med å lakke mutteren i gull for å matche boltene da?

Pipa kan jeg slenge i en boblekonvolutt til deg, er sikkert nok at du betaler frakten for den. Jeg betalte 16GBP for begge ink frakt så, det er jo ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre. Kunne jo sendt dem til gull eloksering eller kjøpt slikt bad hos Gasolin og fiksa det selv. Da kunne jeg jo tatt boltene til RC felgene også :)

Speilblank.no lakker jo chrome, men det ble dyrere enn nye muttrer hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har positiv erfaring med servicen til Håkon. Det tok to måneder for å få ringene, måtte lage de i Tyskland først. Jeg hadde ikke hastverk, så brydde meg ikke så mye :)

Jeg regnet litt og fant ut at det var lite å spare på å hente inn delene selv.

Grunnen til at mutteren ikke er polert er at det var så mye irr på dem. Nye koster 450kr stykker, så fant ut at jeg får prøve å se hvordan det blei med lakk først. Synst ikke set ble så ille jeg da. Spørst om jeg vil legge ut mer på desse nå... Men hva med å lakke mutteren i gull for å matche boltene da?

Pipa kan jeg slenge i en boblekonvolutt til deg, er sikkert nok at du betaler frakten for den. Jeg betalte 16GBP for begge ink frakt så, det er jo ingenting :)

Mine senterbolter var også dålige. dem blei lakkert og satt op i dreie benken etter lakkering. mener det er sånn dem er orginalt fra bbs.

IMG_0762.jpg

du har PM

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...