Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Helt greit, har ikke noe å sammenligne med egentlig. Det ble jo sprekker i folien der jeg har presset for å forme den etter karosseriet. Men de må vere hefta mest mulig, hvis ikke hjelper de jo ikke. Var enkle å få sjært til, bare brukte tapet kniv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ofte er jo å få "jobbet" mattene helt inn i formen på chassis. Jeg har selv bestilt 58 sq feet med Hushmat, så er spent på om det er så bra som de skryter av selv.

Det gikk fint, brukte hodet på et stort skrujern. Burde nok kjøpt en sånn rulle som de pleier å bruke men.

du må også huske att hyd brekk siger! så ville ikke ha parkert i bakke i fri med kun brekket ;)

Kan ikkje skjønne hvorfor trykket skal sige på et helt lukket system. Eneste det kan vere er at bremsevæska blir kjøligere og man får trykkfall pga det. Bruker sjelden brekket uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ikke polere deg i hel mister Larsen ;) Blir det våler ?? :)

Våler? Hva skjer på Våler?

Litt vel seint svar fra meg her men lurte på om du sku på gatebil på våler siste helgen i mai? men ser ut som du har litt og gjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ofte er jo å få "jobbet" mattene helt inn i formen på chassis. Jeg har selv bestilt 58 sq feet med Hushmat, så er spent på om det er så bra som de skryter av selv.

Det gikk fint, brukte hodet på et stort skrujern. Burde nok kjøpt en sånn rulle som de pleier å bruke men.

du må også huske att hyd brekk siger! så ville ikke ha parkert i bakke i fri med kun brekket ;)

Kan ikkje skjønne hvorfor trykket skal sige på et helt lukket system. Eneste det kan vere er at bremsevæska blir kjøligere og man får trykkfall pga det. Bruker sjelden brekket uansett...

hydr brekk er ikke laget fo rå holde bilen lenge. så bremseveske siger igjennom stemplet når det blir stående på. mange som har prøvd dette og finner igjen bilen lengre neddi gata osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av kaka:

Stolene som jeg har venta på i over 1mnd er komt.....i feil farge... :roll::cry:#-o

Ahh, den er sur! Blir det retur, eller klare du å venne deg til den nye fargen?

Skulle nok aldri begynt å tulle med det fine interiøret ditt Larsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla jo hos Hellanor, så stolene ble jo bestillt fra Recaro. De ble bestillt i sort skinn(vinyl) og sort suede i midten. Men desse kom jo med det som heter silver suede i midten. Jeg fikk enda mer avslag i prisen så jeg stakk til Haugesund for å se på de, og da gikk det som det gikk...Stolene ble med hjem :P

Etter et møte med meg selv så lurer jeg på om det kan bli bra med den fargen, men på en annen side så er ikke den sueden den type stoff jeg er ute etter. Så om desse hadde vert sorte så hadde jeg kanskje vert litt skuffa. Det jeg kommer til å gjøre er å få trukket om putene i skikkelig alcantara, slik som man ser merke etter fingen om man "tegner" på de.

De putene i midten er festa med borrelås, og når man da har tatt de ut så er det borrelås for å åpne dem og ta ut skummet inni. Så for en som kan sy er det veldig lett å sy nye puter. Heldigvis har jeg en tante som er flink til å sy, så jeg må bare se hva muligheter jeg har for å skaffe stoff.

Tulle med interiøret ja, hehe! Det var fint å se på, men det funka jo dårlig. Jeg satt ikke fast i de setene, så fryder det jo med litt forandring også ;)

IMG_4595.jpg

IMG_4596.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt var vel 7.3kg tror jeg, og prisen er stiv! ;)

Er det pole stoler ?

Grise gromme de, men disse der så nesten litt fake ut på bilde :shock:

Pole Position ABE, de er litt viere i setet enn FIA stolen. Og noe fake er det ikke ;)

Er du gal, jeg kan jo ikke kjøpe noe fake greier jeg nå så mye jeg har uttala meg om K-Sport og sånne ting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...