Yngvejos Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 De merkene jeg hadde på felgene fikk jeg en kompiss til å lage, han jobber med grafisk design. Kostet vel i underkant av 400kr eller noe tror jeg. Kjøpte 10 merker, de detter av etter hvert ser du. Det kan være en ide å kjøre en annen folietype isåfall. Jeg har kjørt rundt ett års tid med OZ racing merker på felgkantene mine. De har blitt utsatt for flere liter felgrens av forskjellig slag, varme, kulde, høytrykk etc uten å vise tegn til å løsne.
SSM Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Har vert å lånt mer penger og handla meg en mer brukende bruksbil enn en E30 coupe. Det ble en 08mod Touran varebil Så nå har jeg en 90mod E30 320iA coupe til salgs som prosjekt/rep objekt. 15.000,- og siden det er en E30 så er det rust ja
SSM Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 E30'en ble solgt fort den gitt! Var en å henta den i går kveld. Blir litt uvant å ikke kjøre '30 i hverdagen, så da må jeg glede meg enda mer til å kjøre M3en Har ikke bilder men har fått pressa i hjullagrene, navene og foringene bak på de nylakka bærearmene, så skal prøve å få montert det i dag.
rakett Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 trodde først det var m3en du snakka om at du hadde solgt jeg!! Måtte lese 3 ganger gitt
Steven Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 savnet deg på Autoslalom idag HÆ?! Er det Autoslalom i Haugesund dette året? Link ASAP!
thomascr Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 savnet deg på Autoslalom idag HÆ?! Er det Autoslalom i Haugesund dette året? Link ASAP! Jepp! har ikkje nogen link, såg de berra på facebook dei 2 e30anne frå bergen me s50 va der jaffal
SSM Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Ka i helvete??? Hadde jo vert gøy å fått info om da! Di sa jo i fjor at da ikkje blei!
Tor_m Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 På tide lera deg dessa kodane nå Thomas! Va ingen med S50 der, S38 ja.
thomascr Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 På tide lera deg dessa kodane nå Thomas! Va ingen med S50 der, S38 ja. oii... Ja.. hahaha koss kan de ha seg at DU e på bimmers da?
SSM Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Og kor i alle dager står disse datoane? Står ingenting på Autoslalom.no
Steven Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Og kor i alle dager står disse datoane? Står ingenting på Autoslalom.no Thomas hadde visst lest det i ein status på Facebook. Men det e nok ikkje NAF så arrangere det, sikkert noge på eget initiativ. Men me vil jo veta om det uansett hvis det e åpent for alle
SSM Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Jaja, bilen min er jo ikke klar enda uansett så! Har ikke instillt meg på noe slalom greier i år, tenkte kanskje å dra til Eikås en gang på BMW cup greiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå