Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

De merkene jeg hadde på felgene fikk jeg en kompiss til å lage, han jobber med grafisk design. Kostet vel i underkant av 400kr eller noe tror jeg. Kjøpte 10 merker, de detter av etter hvert ser du.

Det kan være en ide å kjøre en annen folietype isåfall. Jeg har kjørt rundt ett års tid med OZ racing merker på felgkantene mine. De har blitt utsatt for flere liter felgrens av forskjellig slag, varme, kulde, høytrykk etc uten å vise tegn til å løsne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert å lånt mer penger og handla meg en mer brukende bruksbil enn en E30 coupe. Det ble en 08mod Touran varebil :)

Så nå har jeg en 90mod E30 320iA coupe til salgs som prosjekt/rep objekt. 15.000,- og siden det er en E30 så er det rust ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30'en ble solgt fort den gitt! Var en å henta den i går kveld. Blir litt uvant å ikke kjøre '30 i hverdagen, så da må jeg glede meg enda mer til å kjøre M3en :)

Har ikke bilder men har fått pressa i hjullagrene, navene og foringene bak på de nylakka bærearmene, så skal prøve å få montert det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savnet deg på Autoslalom idag

HÆ?! Er det Autoslalom i Haugesund dette året? Link ASAP! :)

Jepp! har ikkje nogen link, såg de berra på facebook :o dei 2 e30anne frå bergen me s50 va der jaffal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kor i alle dager står disse datoane? Står ingenting på Autoslalom.no

Thomas hadde visst lest det i ein status på Facebook. Men det e nok ikkje NAF så arrangere det, sikkert noge på eget initiativ. Men me vil jo veta om det uansett hvis det e åpent for alle 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...