Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hva i guds navn skal du med de carbon trekkene..? :?

No offence, men i en slik bil er det da mye kulere med et interiør som ser ut som det kom slik fra fabrikk.

Du har truffet riktig med fargen på bilen, felgene, motoren osv... La ikke interiøret være det som ødelegger nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i guds navn skal du med de carbon trekkene..? :?

No offence, men i en slik bil er det da mye kulere med et interiør som ser ut som det kom slik fra fabrikk.

Du har truffet riktig med fargen på bilen, felgene, motoren osv... La ikke interiøret være det som ødelegger nå.. ;)

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komplettere interiøret, slik som jeg altid har hatt lyst til å ha det. Bare vent til det er ferdig :) Jeg sitter ikke fast i de orginale setene. Men blir det dritt så bytter jeg bare til noe annet, men carbon blir det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i guds navn skal du med de carbon trekkene..? :?

No offence, men i en slik bil er det da mye kulere med et interiør som ser ut som det kom slik fra fabrikk.

Du har truffet riktig med fargen på bilen, felgene, motoren osv... La ikke interiøret være det som ødelegger nå.. ;)

Synst ikkje det er riktig å komme med ein slik komentar etter han har hatt eit STORT nedsig pga att han har betalt eit høgt beløp for noko han ikkje kan bruke, samma kva vi andre synst sånn egentlig. Om han synst det var riktig så er vel det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komplettere interiøret, slik som jeg altid har hatt lyst til å ha det. Bare vent til det er ferdig :) Jeg sitter ikke fast i de orginale setene. Men blir det dritt så bytter jeg bare til noe annet, men carbon blir det uansett ;)

Man sitter godt fast i originalseter med 4-punkt. Men jeg forstår godt at du bytter til bøttestoler når man ser på vekta på originalstoler. Jeg regner med å måtte bytte stoler selv når jeg evt skal godkjenne s50 i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motorputer brukte du og måtte du sveise om grenrøra ?

M20 puter med kopper over for å gjøre de stivere på orginal 3.2l labber, så sveisa jeg om røret på nr 6. Det ligger vel bilde av det tidlig i tråden. Når man sveiser om det bakerste røret får man også muligheten til å få ut grenrøret uten å nesten ta utav motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komplettere interiøret, slik som jeg altid har hatt lyst til å ha det. Bare vent til det er ferdig :) Jeg sitter ikke fast i de orginale setene. Men blir det dritt så bytter jeg bare til noe annet, men carbon blir det uansett ;)

Man sitter godt fast i originalseter med 4-punkt. Men jeg forstår godt at du bytter til bøttestoler når man ser på vekta på originalstoler. Jeg regner med å måtte bytte stoler selv når jeg evt skal godkjenne s50 i min.

4 punkt er livs farlig uten bur, 4 punkt er verre enn vanlige 3pkt og spesiellt i en stol som ikke er designet for det. Eneste 4 punkt som e bra er Schroth sine med ASM.

At vekta på stol går ned med desse nye er jo bare en bonus. Målet er at bilen veier det samme i år som i fjor, nå med lys isolering og større bak bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motorputer brukte du og måtte du sveise om grenrøra ?

M20 puter med kopper over for å gjøre de stivere på orginal 3.2l labber, så sveisa jeg om røret på nr 6. Det ligger vel bilde av det tidlig i tråden. Når man sveiser om det bakerste røret får man også muligheten til å få ut grenrøret uten å nesten ta utav motoren :)

Husker du høyden på disse i cm ?

Og brukte du de ovale eller runde hullene på traversen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komplettere interiøret, slik som jeg altid har hatt lyst til å ha det. Bare vent til det er ferdig :) Jeg sitter ikke fast i de orginale setene. Men blir det dritt så bytter jeg bare til noe annet, men carbon blir det uansett ;)

Man sitter godt fast i originalseter med 4-punkt. Men jeg forstår godt at du bytter til bøttestoler når man ser på vekta på originalstoler. Jeg regner med å måtte bytte stoler selv når jeg evt skal godkjenne s50 i min.

4 punkt er livs farlig uten bur, 4 punkt er verre enn vanlige 3pkt og spesiellt i en stol som ikke er designet for det. Eneste 4 punkt som e bra er Schroth sine med ASM.

At vekta på stol går ned med desse nye er jo bare en bonus. Målet er at bilen veier det samme i år som i fjor, nå med lys isolering og større bak bremser.

Schroth ASM beltene mine er tüv-godkjent for originalstolene, så jeg føler meg ikke veldig utrygg med dem. De e30ene jeg har sett som har taka har stort sett beholdt mesteparten av takhøyden også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schroth ASM beltene mine er tüv-godkjent for originalstolene, så jeg føler meg ikke veldig utrygg med dem. De e30ene jeg har sett som har taka har stort sett beholdt mesteparten av takhøyden også. ;)

Da har du ikke sett den Top Gear episoden der de slipper en fra 5-6m høyde rett på taket, jeg ville ikke hatt 4pkt belter på meg inni den bilen uten bur for å si det sånn.

Jeg kommer nok stort sett til å bruke de vanlige 3.pkt beltene på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schroth ASM beltene mine er tüv-godkjent for originalstolene, så jeg føler meg ikke veldig utrygg med dem. De e30ene jeg har sett som har taka har stort sett beholdt mesteparten av takhøyden også. ;)

Da har du ikke sett den Top Gear episoden der de slipper en fra 5-6m høyde rett på taket, jeg ville ikke hatt 4pkt belter på meg inni den bilen uten bur for å si det sånn.

Jeg kommer nok stort sett til å bruke de vanlige 3.pkt beltene på veien.

I situasjoner hvor man taker fra 5-6 meters høyde har man nok større bekymringer enn beltene. Blir vanskelig å legge seg flatt ned på midtkonsollen med vanlige 3-punktbelter også da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...