Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Håper det er coilene, jeg har jo to nye på den. Så da er det "bare" 4 å kjøpe + hetter.Men får ikke bestillt noe før feriepengene er på konto :P Litt blakk kan du si, hehe! Koster å ha denne bilen i drift. Kjørt opp 1.5 tank på 1 uke nå, bare på kjøring lokalt og til jobb osv.

På lørdag får jeg besøk av S:M:G, og da skal vi legge inn Alpha-N mapp på den og forske litt på bilene. Da skal jeg prøve coilene hans. Men nye skal jeg kjøpe uansett, samme med kam følerene.

Hadde en foto erfaren/entusiast kollega på besøk på søndag, så det kommer noen rimelig heftige bilder inn her i kveld. Jeg har ikke sett dem enda etter han har jobba med dem, de er i HDR i hvert fall. Det er også første gang han tar bilder av en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noen av bildene i HDR, synst det ødlegger mye av fargen på bilen. Men han har flere som han jobber med, så kan hende de andre blir annerledes. Men, morro uansett!

Har de i god kvalitet også om noen vil ha på mail eller noe...

BWGatebil1.jpg

BWGatebil2.jpg

BWGatebil3.jpg

BWGatebil11.jpg

BWGatebil4.jpg

BWGatebil5.jpg

BWGatebil9.jpg

BWGatebil10.jpg

BWGatebil6.jpg

BWGatebil7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HDR bilder er så deilig!! Spesielt med bilen din :)

Korleis tar man slike?

Synst ikke det er så innmari kult egentlig :P

Han tok 3 bilder i serie, så er resten ordna i PS. De tre bildene er et lyst, et passelig og et litt mørkere. Så blir de lakt som 3 lag i PS og jobbet med hver for seg før de blir lakt oppå hver andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar et undereksponert, et normalt og et overeksponert bilde å legger dem sammen i photoshop eller f.eks lightroom. Jeg har prøvd et par ganger, men blir bare kornete hos meg.

Ser utrolig tøft ut, men synes kanskje disse var litt over the top. Litt for mye av det gode. ;)

Bilen din ser bra ut som vanlig, Larsen! ;)

Edit: Sjefen ble først gitt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt pussig effekt i lakken, men bilde nummer tre var fett. HDR er dritfett når man får det helt riktig.

Satser på å være opplagt og klar for å ta turen litt tidlig på lørdagen så har litt tid på å teste litt forskjellige følere og coiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt pussig effekt i lakken, men bilde nummer tre var fett. HDR er dritfett når man får det helt riktig.

Satser på å være opplagt og klar for å ta turen litt tidlig på lørdagen så har litt tid på å teste litt forskjellige følere og coiler.

Jada, bare komme tidlig så vi får forska litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...