SSM Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 De er ikke nødt til å godkjenne selv om du har vert hos TÜV eller DEKRA, men det hjelper på. De tar en vurdering ut fra vurderingen til TÜV eller DEKRA om bilen er god nok for norske veier. I praksis så står Statens Vegvesen ansvarlig for en bil som er godkjent ombygd.
Yngvejos Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Tja, da var det lønningsdag igjen. Og siden jeg jobba meg ihjel for å få noen kroner ekstra så forsvinner jo alt i skatt. Ser ut for at hele greiene kan bli utsatt nok en måned med mindre noen kjøper noe av de jævla E36M3 delene som ligger her å tar plass! Nei nå er jeg lei...... :S Pokker!Noen som kan skaffe meg offshore jobb?? hehe! Får ta å selge ræva mi tror jeg. Det er fortvilende å se på lønningslippen når man har jobbet mye overtid. Alltid mindre enn man forventer. Derfor jobber jeg ikke 50% overtid, det får man for lite igjen for. Jobber kun overtid når det er 100%.
E30_Dale Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Ser nå iallefall bra ut her. Ble bra med oz felger gitt. Blir det å beholde S50'en original eller blir det blir det carboninnsug med tia?
SSM Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Er stort sett 100% overtid jeg jobber så.... Nå først blir det å få start og ordnet til show finish på motor rom, så tar jeg det derfra. Tror nok det blir rolig med mods framover. Bilen begynner å nerme seg noe nå synst jeg, men det er jo altid rom for forbedring. Må ha poly i bakstilling og tüv godkjente coilovers i neste omgang. Bunnpanna og resten av delene ble sendt i dag.
SSM Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Neste helg da i tilfelle, VISS bilen blir ferdig på lakk i løpet av neste uke. De har ikke begynt på den enda. Men selv om motoren går nedi så betyr ikke det at jeg er ferdig Den må ut igjen uansett, for jeg kapper av 2 cm fra kollektoren på grenrøra, setter motoren i og så må vi lage eksos. Når eksosen er lagd så må motoren ut igjen for å helsveise grenrøra, men i mens han som skal lage eksos nussler med det så må jeg jævle med ledningene hehe! Noen som har noe tips for feste til den E36M3 radiatoren? Bare lage til noen labber ca slik som de som er på E36en så den står på og bruke E30 radiator feste i topp?
Kristian Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 du får det til å høres ut som at det er så myye arbeid Larsen! men alt det det er jo gjort på en helg med bra innsats stå på! resultatet blir utrolig bra!
SSM Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Det er jo mye Sveise kan jeg ikke gjøre selv og jeg mangler jo noen dyre deler. Som f.eks eksos deler har jeg bare litt av, 044 pumpe, topp deksel pakning, vifterem med stammehjul og løpehjul, hardy kobling, k&n filter kit, få lagd slanger til oljekjøler. Hadde bare noen ville kjøpe E36M3 delene mine!!! LØP Å KJØP! Vår tilbud, sommer tilbud, haste tilbud osv.
Stian Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Ser nice ut Larsen.. Det står sikkert ein plass, men kva slags et har du på framfelgen?
Springsteen Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Eg kan være interessert i svarte taktrekket med alt tilbehør fra e36n hvis det er helt, fint og uten takluke. Hvis det ikke allerede er solgt da.
SSM Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Ser nice ut Larsen.. Det står sikkert ein plass, men kva slags et har du på framfelgen? Er ET21 både bak og framme, men Claus sa at jeg måtte ha 5mm spacer for at det skulle bli "rett". Men det vil jo vise seg når skjermen kommer på. Bak må jeg ut 10mm for at det ikke skal se helt ræv ut, slik som det gjør nå. Forran så blir det jo muligens en 13mm spacer bak bremseskiva for å få på de E36M3 bremsene. Eg kan være interessert i svarte taktrekket med alt tilbehør fra e36n hvis det er helt, fint og uten takluke. Hvis det ikke allerede er solgt da. Taktrekket er helt og pent, ikke noe skrammer på det som jeg har sett, uten takluke ja. Jeg har handtakene og solskjermene som hører til viss det er det du mener. Har jo også de som skal være på a, b og c stolpen. Var inne å snakka med lakkereren i dag, de var kvitt en del biler nå. Så vi skal begynne på- og bli ferdig med min neste uke om alt går etter planen og knirkefritt
Springsteen Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Høres veldig bra ut, var de delene jeg tenkte på ja. Har du en nogenlunde prisantydning for hele pakken?
SSM Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Høres veldig bra ut, var de delene jeg tenkte på ja. Har du en nogenlunde prisantydning for hele pakken? Spørst hvor raskt du kan handle det:) Bare komme med bud. 1000,-? Det må jo hentes da, kan ikke sende det taktrekket.
FrodeM Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Er det 13mm spacer man må ha bak skivene på E30 M3 for og få E36 M3(3,2) bremser til og passe rett på? Er dette noe du skal lage til din bil? Kunne du i så tilfelle få laget ett ekstra sett som jeg kan få kjøpt av deg?
Thunegutt Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Noen som har noe tips for feste til den E36M3 radiatoren? Bare lage til noen labber ca slik som de som er på E36en så den står på og bruke E30 radiator feste i topp? Jepp. Det funket på min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå