Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde bilen vert sort så hadde jeg kjøpt dekoren i gull selvsakt. Hoved poenget her er jo å lage noe unikt som ingen andre har. Min blir da ikke lenger en blå e30m3, men den med jps dekor :-)

Point taken, det var heller ikke negativ kritikk - bare MPOV...

Ser for meg at dette ser nice ut i solskinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått på plass spjeld i eksosen for å dempe lyden litt ved langturer eller kanskje en kontroll langs veien.

[ Bilde ]

Hvordan fungerer det der, hvis du har det 100% lukket? Er det bra for motoren? Hvor har du plassert den? Og hvor har du kjøpt den? Har du en film med lyd ved forskjellige åpninger på den?

Ellers, liker hva du driver med :-)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått på plass spjeld i eksosen for å dempe lyden litt ved langturer eller kanskje en kontroll langs veien.

[ Bilde ]

Hvordan fungerer det der, hvis du har det 100% lukket? Er det bra for motoren? Hvor har du plassert den? Og hvor har du kjøpt den? Har du en film med lyd ved forskjellige åpninger på den?

Ellers, liker hva du driver med :-)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skal det ha skikkelig virkning må det legges opp slik av når den er åpen går eksosen igjennom den vanlige rørgangen, når den er lukket så omdirigeres eksosen igjennom en ekstra demper f eks.

Hvordan det er blitt gjort her vet jeg ikke, ser ikke ut som det er noe bypass-opplegg, mulig den bare stryper ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det der, hvis du har det 100% lukket? Er det bra for motoren? Hvor har du plassert den? Og hvor har du kjøpt den? Har du en film med lyd ved forskjellige åpninger på den?

Ellers, liker hva du driver med :-)

1: Aner ikke

2: Aner ikke

3: Det ser du vel på bilde? ;) Rett før bakerste potta.

4: Ebay

5: Nope, har ikke hatt bilen ute enda.

6: Takk :)

Skal det ha skikkelig virkning må det legges opp slik av når den er åpen går eksosen igjennom den vanlige rørgangen, når den er lukket så omdirigeres eksosen igjennom en ekstra demper f eks.

Hvordan det er blitt gjort her vet jeg ikke, ser ikke ut som det er noe bypass-opplegg, mulig den bare stryper ?

Eller så kan du gjøre omvendt, ha en åpning ut slik at du kjører utenom den ene demperen.

Min bare struper eksosen ja. Og på tomgang slik den står nå så fjerner den bare den helt dypeste lyden.

Grunnen til at jeg monterte spjeldet er for å ha muligheten til å redusere lyden litt ved langkjøring eller etter behov. Så lenge spjeldet ikke er åpent så blir det ikke noe serlig med gasspådrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det der, hvis du har det 100% lukket? Er det bra for motoren? Hvor har du plassert den? Og hvor har du kjøpt den? Har du en film med lyd ved forskjellige åpninger på den?

Ellers, liker hva du driver med :-)

1: Aner ikke

2: Aner ikke

3: Det ser du vel på bilde? ;) Rett før bakerste potta.

4: Ebay

5: Nope, har ikke hatt bilen ute enda.

6: Takk :)

Skal det ha skikkelig virkning må det legges opp slik av når den er åpen går eksosen igjennom den vanlige rørgangen, når den er lukket så omdirigeres eksosen igjennom en ekstra demper f eks.

Hvordan det er blitt gjort her vet jeg ikke, ser ikke ut som det er noe bypass-opplegg, mulig den bare stryper ?

Eller så kan du gjøre omvendt, ha en åpning ut slik at du kjører utenom den ene demperen.

Min bare struper eksosen ja. Og på tomgang slik den står nå så fjerner den bare den helt dypeste lyden.

Grunnen til at jeg monterte spjeldet er for å ha muligheten til å redusere lyden litt ved langkjøring eller etter behov. Så lenge spjeldet ikke er åpent så blir det ikke noe serlig med gasspådrag.

Hvis du plutselig driver å starter og styrer, kunne du ikke filma litt kjapt a? Lite å finne på youtube med s50 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lakt ut mye S50 på Tuben, med lyd :)

Det lille den skifter i tone klarer jeg ikke å få med på film når bilen står på bokker inne i garasjen.

Skal filme en film til deg når jeg skal ut å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gjort så ting med bilen inn i mellom alt annet her! Har neeeesten fått på all dekoren, mangler litt av pin stripen på venstre side. Så gikk ene NGK merket til helvete, så der må det nytt.

Ferdig voksa med Swissvax Concorso

547929_10151708783945561_1883600248_n.jpg

Måtte henge på banehjula for å se litt!

547725_10151708851870561_1019008410_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kjører sikkerlig banehjul, Liker :)

Har hatt de liggende alt for lenge nå, må se til å få gjort de ferdig.

Er stygt redd for at stuket på bilen blir så tøfft at de blir brukt mer enn Mito felgene :)

De skal lakkes i gull og ha sorte bolter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...