Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes det ikke ble noe bra? Synes at det ble mindre bra, dessverre.. Skjønner at du ønsker å gjøre noen forandringer, men dette var bomskudd i mine øyne. Det ser ut som bilen er på en måte møkkete med de klistremerkene. :?

Men det er heldigvis bare klistremerker, så det er evt. fort gjort å endre p det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det ikke ble noe bra? Synes at det ble mindre bra, dessverre.. Skjønner at du ønsker å gjøre noen forandringer, men dette var bomskudd i mine øyne. Det ser ut som bilen er på en måte møkkete med de klistremerkene. :?

Men det er heldigvis bare klistremerker, så det er evt. fort gjort å endre p det. :wink:

Du er ikke alene om det Raymond, har fått tilbakemeldinger på at det ikke ble bra fra flere. Men de som synst det ble bra liker det veldig godt. Jeg er veldig fornøyd selv, og det ser jo helt annerledes ut i virkeligheten :)

Så du sier, det er bare klister. Det er jo heller ikke mye, så fort gjort å få det av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt smak og behag, og jeg synes du er tøff som tørr å gjøre det. :) Men ville kanskje ha gjort noen andre endringer i stedet. Hva med å lakkere om senteret på felgene, bytte felger eller foliere hele bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt smak og behag, og jeg synes du er tøff som tørr å gjøre det. :) Men ville kanskje ha gjort noen andre endringer i stedet. Hva med å lakkere om senteret på felgene, bytte felger eller foliere hele bilen?

Vel, dekoren kostet 1500kr. Felger koster 40.000,- ;)

Det blir nok lite endringer på utseende framover. Er en del jeg skal ta tak i som ikke viser utpå bilen først. Og når jeg har oppgradert alt slik jeg vil ha det, så skal den stippes og lakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lakkere senteret på felgene koster ikke så mye, og man får mange gromme felger som koster langt mindre enn 40.000,-.... :wink:

Har tenkt lenge på å lakke de nogaro silver i senteret, er jo lett å dele Mitoene. For senteret dropper bare innover, slipper å dele hele felgen.

Skal jeg handle nye felger, så blir det jo ikke hva som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er at man blir lei av ting og vil endre på saker, men denne bilen er helt rett slik den er, med eller uten dekor.

ting kan selvsagt forbedres, men å endre bare for å endre blir feil :)

Må si meg enig i dette. Og alle meninger er jo basert på smak og behag.

For min del så syns jeg JPS-logoen er kul. Sannheten er jo også at for meg er JPS-logoen i gull, og bilen svart. Jeg hadde foretrukket JPS-logoen i gull på denne bilen også.

På den annen side sett, så liker jeg tanken på å være litt diskret med å bruke sort logo.

Å bytte felger eller lakke om senter bare for å gjøre det, syns jeg også blir tullete.

E30 M3 er ikke akkurat et uvant syn, og det aller meste er utprøvd før. Å være banebrytende på E30-fronten er bortimot umulig.

Denne bilen er ikke lenger i original utførelse, så klistremerker eller ei, spiller ingen rolle syns jeg. Her går det mest på hva eier liker best selv. Så lenge det ikke er slike latterlige motegreier som takgrind og stickersbombing, så blir jeg ikke skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestillt nye bakdekk! Gikk opp til 235/35-18 denne gang, få litt mindre strekk og håp om bedre grep bak. I den dimensjonen er valget begrensa, så det ble noen jeg ikke har prøvd før. Falken ZIEX ZE-912.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...