Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Du må øve mer på sporet ditt, du bruker alt for lite av banen og stuper inn for tidlig i u-svingene, dessuten må du bli ferdig med giringen før svingen :)

Ellers bra kjørt, bilen ser ut til å fungere bra og burde være kapabel til å dukke under 8-tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant jeg fant :P

Ser sykt bra ut på bane den bilen din ;)

Takker for det :) Har ikke trålet alle sidene ferdig enda, men har funnet mye bilder. Bland annet ett med hjul løft på innerhjulet forran!

Unge Larsen kjører sykt bra her nede, med litt justeringer på bilen er det lave 8 fort her. :applause:

Må nok justeres litt ja! God man kjenner noen med så sinnsykt mye mer kunnskap som kan komme med slike enkle tips :) Reiser hjem med en god del mer teori enn når jeg reiste ned!

Bra kjøring/tid. Bare tørre å holde bånn gass flere steder nå, så nærmer du deg lave 8-tider. :)

Jepp, ligger jo mye i hode. Har jo lyst å ha bilen med hel hjem vet du :) Bedre å safe litt.

Bra kjøring Mr.Larsen :applause:

Bare å holde klampen i bunn, PFC bremsene svikter deg aldri :mrgreen:

Det er i hvert fall helt sikkert. Var noe annet å kjøre der i år enn i fjor! Noe som er helt sikkert er at de er verdt hver eneste krone! Må bare få meg noen messing styringer i de kaliperene nå :)

Du må øve mer på sporet ditt, du bruker alt for lite av banen og stuper inn for tidlig i u-svingene, dessuten må du bli ferdig med giringen før svingen :)

Ellers bra kjørt, bilen ser ut til å fungere bra og burde være kapabel til å dukke under 8-tallet :)

U svingene?

Dette her var den 12. runden jeg har på den banen :) Har en film fra søndagen som er på 8.55 eller noe, men mye mer flyt over kjøringa. Litt bedre giring og slikt. Men da var det gulflagg og berging av en bil i Kallenhard, så der forsvant all tid. Var også noe mer bil som var i veien.

Slik som bilen er "satt opp" nå så kan man glemme noe under 8-tallet. Den må justeres mer. Skal gjøre noen enkle grep i vinter tenker jeg. Lage litt mer plass til hjul forran og få den lavere bak, slik at bilen sitter flatt. Nå står den alt for mye på nesa, det SER jo kult ut, men det funker ikke.

Sinnsykt ustabil på innbremsing siden den har lite grep bak, og den går for tidlig på ABS.

Han har jo hadde jo en bra lærer en runde før.. ;)

Absolutt! Har funnet flere bilder i fra den runden :) Du skulle jo helst hatt sittet på, men du var ute med Bård da jeg skulle ta sisste omgang. Var jo NOE sliten på søndagen :P haha

møtte deg rett før du kom til kristiansand på torsdag nå :P

Så morro :) Da var jeg passasjer faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...