tommyheimberg Skrevet September 26, 2015 Skrevet September 26, 2015 Update?)) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
SSM Skrevet September 26, 2015 Forfatter Skrevet September 26, 2015 Er å jobber på den nå i helgen. Så skal få sydd sammen noe update de nermeste dagene. Driver med montering på motoren og litt AN koblinger osv. Man mangler jo altid noe
tommyheimberg Skrevet September 27, 2015 Skrevet September 27, 2015 (endret) Stemmer, ja alltid noe en mangler:(.. nermer seg oppstart nå snart da? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Endret September 27, 2015 av tommyheimberg
SSM Skrevet September 29, 2015 Forfatter Skrevet September 29, 2015 Liten update i fra helgen som var. Har fått gjort en god del, men det viser ikke så godt på bildene desverre. Har fått montert spjeldene og innsuget med pakkning, montert skvalpeplater i bunnpannen, montert olje pickup, montert røret til peilepinnen, montert bunnpannen, montert oljedrenering i bakkant av toppen, loddet litt ledninger på girkassen, skrudd til grenrøret, montert turbo med pakkning, hatt besøk av kompisser og drukket en del kaffe og litt øl Som vanlig, så starter en god arbeidsøkt med kaffe pause. Luft filteret som skal bli brukt. Filter til catch tank var også på plass Radiator slanger til R32 GTR, men tviler på jeg kan bruke de. Olje drenering til bakkant av topp Litt AN koblinger og slanger For å monterte denne saken her tar man ut en "frostplugg" i bakkant av toppen. Borrer litt, gjenger litt og monterer. Til veivhus ventilasjon ble det som oprinnelig var retur til bakre turbo brukt. Sveiset på AN10 bung på det som en gang var retur røret. Dynamo ble montert, hjul på vannpumpen og bolt på veiv ble trukket til med bare 450nm. Svinhjul ble montert med korrekt moment og resten av clutch med tilhørende ARP bolter. Det var det jeg rakk over som viser igjen på bilder i løpet av en kort helg. Så da blir neste runde å få den i bilen igjen tror jeg.
RF91 Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Veldig spent på å sjå korleis denna bilen enda opp Men ke e grunnen til dei kvite skjermane? Skal du skifta, eller e det berre for å unngå riper osv.?
SSM Skrevet September 29, 2015 Forfatter Skrevet September 29, 2015 Veldig spent på å sjå korleis denna bilen enda opp Men ke e grunnen til dei kvite skjermane? Skal du skifta, eller e det berre for å unngå riper osv.? Du får gå bak og lese da vet du, ikke BARE se på bildene hehehe BMW E30 325 reagerte på dette 1
volvobrage Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Ser ekstremt bra ut!! Er det luftfiltere bra greier?Burde vel vertfall få det vekk frå turboen?
|Ole| Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Ser meget bra ut! Men som nemnt over, få eit rør imellom luftfilter og turbo... Blir heitt og kan dele seg...
tommyheimberg Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Nydelig arbeid som alltid!, gleder meg veldig ril den står ferdig i mottoren og alt el nett osv er kobla:)) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
MonsterM3 Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 Ville gått for et stort K&N filter istedenfor soppfilter
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 ikke litt væl ivrig med pakningsguffa el? blir bra når det som har tyti ut på innsiden ligger inni oljesila og tetter igjen BMW E30 325 reagerte på dette 1
SSM Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2015 Spøtst jo litt hvor man legger det på flaten, jeg la slik at det sku komme ut kun på utsiden for det meste.
SSM Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2015 Langt i fra. Den var under halv når jeg startet, og det er mer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå