bergeee Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 eller bare drite i og ødlege en så strøken/perfekt bil med chrom og annent "snæks"? og heller ha den som den er:)
SSM Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Hehe, det vil vise seg Har chrome nyrer på bruks bilen, så bare låner de litt for å se i tilfelle!
Thunegutt Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Her skulle du kjørt idag C:\Users\Thunegutt\Desktop\Ny mappe\09092010029.mp4
SSM Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 På desktop'en din??? MP4 fil, filma me mobilen? Send på MMS te meg då.
Thunegutt Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Ja, ehh det funker jo ikke her nei!! Var en M3 og 850 på årabråt og kjørte idag Skal se om jeg klarer å sende den på mms
Larsinnj Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Prøvd chromnyrer da? Er tent på å se hvordan det blir jeg. Tar jo 2 min å bytte de.
SSM Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Det har jeg, og de ble veldig fort bytta tilbake Sikkert bare en vane sak men... Har også sjekka bensintrykket i dag, og det var 5 bar i grunn trykk. Hadde også bredbånds lambda i den, låg på rundt 12-12.3 på bånn gass. Uten LMM gikk den ustabilt på 13-15.. Den går hvertfall reint på blandingen da, viss jeg har forstått rett?
M3 Yngve Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Hvordan bensin pumpe bruker du? Trykket må låles mens du kjører, ellers kan du bli lurt.
SSM Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Kjører Bosch 044, så den skal jo i teorien klare det relativt lett.... Fikk ikke mulighet til å måle mens jeg kjørte desverre, hadde ikke lang bensin slange på lur. Men som jeg har nevnt tidligere, så funker den som bare juling når den er kald! Skal prøve å bytte vann temp føleren tenkte jeg.
BMWPower Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Her skulle du kjørt idag C:\Users\Thunegutt\Desktop\Ny mappe\09092010029.mp4 Jævli bra. IT geniet Thune
Tuttifrutti Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Det har jeg, og de ble veldig fort bytta tilbake Sikkert bare en vane sak men...Har også sjekka bensintrykket i dag, og det var 5 bar i grunn trykk. Hadde også bredbånds lambda i den, låg på rundt 12-12.3 på bånn gass. Uten LMM gikk den ustabilt på 13-15.. Den går hvertfall reint på blandingen da, viss jeg har forstått rett? Er vertfall det breibåndslambdan skal måle, min (s50b30) går ned på 10.x fra 6500 omd. Jeg kjører på orginal e30 m3 / e30(?) pumpe. http://www.youtube.com/watch?v=Yofwnffk ... r_embedded
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Det har jeg, og de ble veldig fort bytta tilbake Sikkert bare en vane sak men...Har også sjekka bensintrykket i dag, og det var 5 bar i grunn trykk. Hadde også bredbånds lambda i den, låg på rundt 12-12.3 på bånn gass. Uten LMM gikk den ustabilt på 13-15.. Den går hvertfall reint på blandingen da, viss jeg har forstått rett? Er vertfall det breibåndslambdan skal måle, min (s50b30) går ned på 10.x fra 6500 omd. Jeg kjører på orginal e30 m3 / e30(?) pumpe. http://www.youtube.com/watch?v=Yofwnffk ... r_embedded Ka skjer her tutti ? er det blårøyk en sein kveld, eller er det motoren din som ryker så masse ? Hørest ikkje ut som du spinner på dei 2 første gira hvertfall..
Tuttifrutti Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Det har jeg, og de ble veldig fort bytta tilbake Sikkert bare en vane sak men...Har også sjekka bensintrykket i dag, og det var 5 bar i grunn trykk. Hadde også bredbånds lambda i den, låg på rundt 12-12.3 på bånn gass. Uten LMM gikk den ustabilt på 13-15.. Den går hvertfall reint på blandingen da, viss jeg har forstått rett? Er vertfall det breibåndslambdan skal måle, min (s50b30) går ned på 10.x fra 6500 omd. Jeg kjører på orginal e30 m3 / e30(?) pumpe. http://www.youtube.com/watch?v=Yofwnffk ... r_embedded Ka skjer her tutti ? er det blårøyk en sein kveld, eller er det motoren din som ryker så masse ? Hørest ikkje ut som du spinner på dei 2 første gira hvertfall.. Haha motoren som ryker ja, morsom du Jørgen Når den spinner så lett på tredje gir så spinner den nok på de to første me.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå